سیدحسن نصرالله: اسرائیل فقط در فیلم‌های هالیوودی شکست‌ناپذیر است

باشگاه خبرنگاران: سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، در ظهر روز عاشورای حسینی درباره مسائل مختلف منطقه‌ای سخنرانی کرد.

او در سخنرانی خود گفت: همه ما مخاطب صدای یاری‌طلبی امام حسین علیه السلام هستیم. امام حسین علیه السلام در روز عاشورا در وسط صحرای کربلا و در میانه محاصره و خطر و درگیری خونین ندایی سر داد که گویی تمام آیندگان را خطاب قرار می‌دهد گویی تمام کسانی را که در زمان‌های ظلم و ستم و اشغالگری و استبداد و استکبار حضور دارند خطاب قرار می‌دهد و می‌فرماید «هل من ناصر ینصرنی، هل من ذابٍّ یذب عن حرم رسول الله». این ندای حسینی است که هم اکنون از حنجره مظلومان عالم به گوش می‌رسد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان خطاب به عزاداران حسینی گفت: حضور گسترده شما در مراسم روز عاشورا نشان از پاسخ مثبت ما و شما به آن ندای تاریخی دارد.

سید حسن نصرالله در سخنان خود به تجاوز متجاوزان به یمن نیز اشاره کرد و گفت: سعودی باید بداند جنگی که به پشتیبانی آمریکا علیه یمن به راه انداخته نتیجه‌ای جز شکست نخواهد داشت. بار دیگر خواهان توقف جنگ ظالمانه‌ای هستیم که علیه کشور و ملت یمن به راه افتاده است.

او در ادامه سخنرانی خود گفت: تحریم‌های ظالمانه آمریکا بر کشور‌ها و جنبش‌های محور مقاومت تروریسم اقتصادی است، اما آن‌ها در این تروریسم نیز مانند حوزه نظامی شکست خواهند خورد.

دبیرکل حزب‌الله در بخشی دیگر از اظهاراتش اعلام کرد: پاسخ مقاومت به تجاوز پهپادی اخیر رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی لبنان نشان داد ارتش «افسانه‌ای و شکست‌ناپذیر» اسرائیل فقط در فیلم‌های هالیوودی شکست‌ناپذیر است، حزب‌الله ارتش صهیونیستی را مجبور کرده پنج تا شش کیلومتر از مرز‌ها دور شود. آشکارا و روشن اعلام می‌کنم اگر از این پس به خاک لبنان تجاوز شود، با پاسخ محکم و قوی ما روبرو خواهد شد.

در حال تکمیل...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان