ترک آبادی در دمشق مطرح کرد؛

ضرورت مشارکت ایرانیان مقیم در سوریه در انتخابات ریاست جمهوری

سفیر کشورمان در سوریه بر ضرورت به نمایش در آوردن همبستگی هموطنان عزیزمان در سوریه و مشارکت در انتخابات تاکید کرد و گفت: رسیدگی به نیازهای ایرانیان از اولویت های برنامه کاری وی است.

ضرورت مشارکت ایرانیان مقیم در سوریه در انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با جشن نیمه شعبان، جواد ترک آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه، پنجشنبه گذشته با گروهی از ایرانیان مقیم سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.

 ترک آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق در ملاقات با ایرانیان مقیم سوریه، ضمن گفتگو با آنان، در جریان خواسته‌ها و مسائل آنها قرار گرفت.

وی اظهار داشت: فرهنگ انتظار به معنی رویش و تلاش برای تحقق آرمان‌ها و حفظ باورهایمان است که امروز در تلاش برای حفاظت از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری تبلور یافته و با مشارکت قاطبه ایرانیان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری عیان می‌شود.

سفیر کشورمان در سوریه در همین راستا، بر ضرورت به نمایش در آوردن و همبستگی هموطنان عزیزمان در سوریه و مشارکت در انتخابات تاکید کرد و گفت: رسیدگی به نیازهای ایرانیان را از اولویت های برنامه کاری خود عنوان  کرد .

در این مراسم فرارسیدن نیمه شعبان جشن گرفته شد و تعدادی از مداحان اهل بیت به مداحی پرداختند، همچنین چند تن از ایرانیان مقیم سوریه به نمایندگی از ایرانیان مقیم ضمن خوشامدگویی به سفیر، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را بیان کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان