به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامحسین آرام معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران در جلسه رونمایی از برچسب سرویس مدارس اظهار کرد: همانند سالهای گذشته آیین رونمایی از برچسب سرویس مدارس اجرا میشود تا بدین وسیله نظارت بر سرویسها اعمال شود.
او افزود: بر اساس ماده 18 آییننامه سرویس مدارس، کار نظارت بر سرویسها بر عهده فرمانداری تهران، پلیس راهور، شهرداری تهران، آموزش و پرورش و انجمن اولیا و مربیان است و به همین دلیل باید این دستگاهها نظارت کافی بر سرویس مدارس داشته باشند.
آرام با اشاره به وجود برخی از اعتراضات و مشکلات از سوی اولیای مدارس در سالهای گذشته، گفت: از زمان ابلاغ و اجرای آیین نامه سرویس مدارس، کارگروه ساماندهی سرویس مدارس در شهر تهران تشکیل شد.
بیشتر بخوانید: توزیع برچسبهای سرویس مدارس در دفاتر شهر تهران از امروز
او بیان کرد: توافقنامه پنج گانهای میان دستگاههای مرتبط اجرایی شده که وظایف هر دستگاه در 28 بند مشخص شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران گفت: با راه اندازی سامانه سپند نحوه نظارت بر سرویس مدارس مشخص شده و پایش ناوگان دانش آموزی در سطح کشور از طریق این سامانه انجام میشود.
تشکیل کارگروه ساماندهی سرویس مدارس در شهر تهران