استقبال از آیفون ۱۱ بیش از انتظار است

مینگ-چی کو تحلیلگر مشهور اپل باور دارد که در ایالات متحده آیفون ۱۱ پرو بیشتر از آیفون ۱۱ به فروش می رسد. علاوه بر این اشاره کرده که درخواست سفارش این دو مدل که از جمعه پیش آغاز شده بیش از انتظارات است.

استقبال از آیفون 11 بیش از انتظار است

مینگ-چی کو تحلیلگر مشهور اپل باور دارد که در ایالات متحده آیفون 11 پرو بیشتر از آیفون 11 به فروش می رسد. علاوه بر این اشاره کرده که درخواست سفارش این دو مدل که از جمعه پیش آغاز شده بیش از انتظارات است.

بر اساس گزارش کو درخواست ها برای رنگ های جدید آیفون ها (از جمله رنگ سبز نیمه شب آیفون 11 پرو و سبز و بنفش آیفون 11) بالا است. البته هشدار داده که به دلیل مشکلات تولید شیشه به رنگ سبز نیمه شب، در حال حاضر عرضه این مدل محدود است. در بازار چین اما شرایط با ایالات متحده متفاوت بوده. در کشور اژدهای سرخ از آیفون 11 بیشتر استقبال شده است.

علاوه بر این تحلیلگر مشهور اپل معتقد است امکان تعویض گوشی های قدیمی با مدل های جدید که از سوی اپل فراهم شده کاربران را به خرید آخرین آیفون ها ترقیب کرده است. همچنین طرح های پرداخت بدون بهره در افزایش میزان فروش تأثیر گذار بوده اند.

خرید بلیط هواپیما

از دیگر مواردی که فروش بالاتر آیفون های جدید را رقم می زنند قیمت گذاری 699 دلاری آیفون 11 است؛ موبایلی که از قابلیت های جدیدی از جمله لنز فوق عریض، باتری بهبود یافته و فیلم برداری 4K بهره می برد. در گزارش اشاره شده که قیمت گذاری آیفون 11، این گوشی را به گزینه ای ایده آل برای کاربران گوشی های آیفون 6، 6 اس و 7 بدل کرده است.

شرکت فعال در حوزه مالی TF Securities هم پیش‌بینی های خود از میزان عرضه آیفون ها در سال 2019 را از 65 تا 70 میلیون دستگاه به 70 تا 75 میلیون افزایش داده است.

سری آیفون 11 با قابلیت هایی از جمله نایت مود، فیلم برداری 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه، گستره دینامیکی بهبود یافته در ثبت ویدیو، 20 درصد قدرت پردازشی بالاتر به لطف چیپ A13 بایونیک و مقاومت بالاتر در برابر نفوذ آب همراه شده اند.

پیش فروش پرچمداران سری آیفون 11 از جمعه آغاز شده و گوشی های جدید اپل از 29 شهریور ماه روانه بازار می شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان