جدیدترین موشواره حرفه‌ای مخصوص بازی رونمایی شد

شرکت "لاجیتک" به تازگی از موشواره حرفه‌ای مخصوص بازی خود به نام "G۶۰۴" رونمایی کرده که یک موشواره بدون تاخیر و کندی همراه با دکمه‌های قابل کنترل توسط انگشت شست است.

جدیدترین موشواره حرفه‌ای مخصوص بازی رونمایی شد

به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، اگر فکر می‌کنید مدل G603 موشواره‌ لاجیتک در مقایسه با نسخه قبلی خود یعنی مدل G602 دارای دکمه‌های قابل کنترل با انگشت شست راحت‌تری است، اکنون خوشحال خواهید شد که مدل جدید یعنی G604 حتی از G603 نیز روان‌تر و حرفه‌ای‌تر است.

شرکت لاجیتک به تازگی موشواره بی‌سیم "G604 Lightspeed" را معرفی کرده است که دارای 6 دکمه قابل کنترل توسط انگشت شست، حسگر فوق حساس DPI 16000، پشتیبانی از بلوتوث و البته بدون تاخیر و کندی یا اصطلاحا "لگ"(lag) است.

این موشواره مخصوص گیمرهای حرفه‌ای طراحی شده است که به آنها امکانات و کنترل‌ ایده آلی می‌دهد و دستورات را بسیار سریع و بدون تاخیر اجرا می‌کند.

این موشواره در مجموع 15 دکمه کنترلی قابل تنظیم، یک اسکرول دو حالته و همانطور که موشواره‌های لاجیتک این روزها به آن معروف هستند، عمر باتری زیادی دارد.

باتری قوی این موشواره امکان استفاده 10 روزه را به کاربر می‌دهد.

موشواره G604 به زودی با قیمت 100 دلار وارد بازار می‌شود که نسبت به مدل قبلی 30 دلار گران‌تر شده است، اما لاجیتک این موشواره را بیشتر از یک جایگزین ساده می‌داند و معتقد است پیشرفت زیادی نسبت به G603 داشته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان