فرکی: به ماشین‌سازی ۶ گل زدن کار هر تیمی نیست/ حیف شد مردم بازی ما را ندیدند

سرمربی تیم فوتبال پیکان با ابراز خرسندی از پیروزی پر گل تیمش گفت که ماشین‌سازی برابر سه مدعی بازی خوبی کرده بود و به همین خاطر بردن آن‌ها با ۶ گل کار هر تیمی نیست.

فرکی: به ماشین‌سازی 6 گل زدن کار هر تیمی نیست/ حیف شد مردم بازی ما را ندیدند

به گزارش ایسنا، حسین فرکی،‌ سرمربی تیم فوتبال پیکان بعد از پیروزی پر گل تیمش برابر ماشین‌سازی تبریز در نشست خبری اظهار کرد:‌ امروز مصمم بودیم که اولین 3 امتیازمان را بگیریم. امروز بازی با اکثر بازی‌ها هم‌زمان شده بود. حیف شد که بازی ما پخش نشد و مردم آن را ندیدند.

او ادامه داد: بازی امروز نشان داد که گفته‌های ما واقعیت دارد و تیم ما روز به روز رو به جلو حرکت می‌کند. تیمی که در چهار بازی 10 گل می‌زند، نشان از این دارد که خیلی انگیزه و توانایی دارد. این را از همان روز اول به بازیکنان گفته بودم ولی برای تیم شدن نیاز به زمان هست. به خاطر تغییرات نیاز به فرصت بیشتری داشتیم که هماهنگ بشویم. بازی قبلی ما در بوشهر در شرایط بد جوی بود. بازیکنان ما در نیمه اول کیفیت لازم را نداشتند و می‌توانستند بهتر کار کنند. در مقابل ماشین‌سازی یک روز بیشتر از ما استراحت کرده بودند و بازی قبل‌شان هم در خانه بود. خوشبختانه بر خلاف سه بازی قبلی امروز ما اولین گل را زدیم. امیدوار بودیم که اگر گل بعدی را هم بزنیم می‌توانیم همین نتیجه را رقم بزنیم. بازی بعد از گل اول ما و همچنین زمانی که بازی دو بر یک به نفع ما بود کمی استرس داشتیم. بین دو نیمه به بازیکنان تذکر دادم که اگر گل سوم را بزنیم می‌توانیم تعداد گل‌ها را بیشتر هم بکنیم. این اتفاق رخ داد. بازی ما با نساجی هم پر گل بود. هم گل زدیم و هم خوردیم. بد شانس هم بودیم و می‌توانستیم در آن بازی مساوی کنیم.

فرکی اضافه کرد: در بازی با شاهین بوشهر 7 موقعیت گل داشتیم که در نهایت روی یک اتفاق گل خوردیم. دوباره به بازی برگشیتم و بازی کی بر یک شد اما امروز موقعیت‌های ما تبدیل به گل شد. آقای خطیبی هم تیم خوبی دارد. ماشین‌سازی در 3 بازی گذشته‌اش مقابل 3 تیم مدعی بازی خوبی کرده بود. ما این تیم را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم. به ماشین‌سازی 6 گل زدن کار هر تیمی نیست. این کار بزرگ را بازیکنان ما انجام دادند. به بازیکنانم خسته نباشید گفتم و تذکر دادم که نتیجه این بازی تا 24 ساعت آینده خوشحال کننده است. ما باید بدون ادعا و غرور به راه‌مان ادامه بدهیم تا بتوانیم کیفیت واقعی‌مان را نشان بدهیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان