با اشاره به تورنمنت باشگاهی فوتبال ساحلی

شهریاری: با توجه به سطح مسابقات فقط با اعزام دو تیم موافقت شده است

مسابقات باشگاهی فوتبال ساحلی که از آن به‌عنوان جام باشگاه‌های جهان یاد می‌شود، بدون مرحله انتخابی بوده و ورود برای همه تیم‌ها آزاد است.

شهریاری: با توجه به سطح مسابقات فقط با اعزام دو تیم موافقت شده است

به گزارش ایسنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پریا شهریاری، رییس کمیته فوتبال ساحلی درباره این مسابقات گفت: تورنمنت باشگاهی فوتبال ساحلی با عنوان (World winners cup) قرار است از سوی سازمان جهانی فوتبال ساحلی در آنالیا ترکیه برگزار شود. طبق اعلام سازمان جهانی فوتبال ساحلی حضور هر تعداد تیم از هر کشوری بدون هیچ‌گونه محدودیتی آزاد است، اما برای این که نمایندگان کشورمان از حداقل سطح فنی مناسب برای این تورنمنت برخوردار باشند، ما در فدراسیون شرط حضور در 3 دوره متوالی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور را در نظر گرفتیم.

او ادامه داد: هزینه بلیت رفت و برگشت، هزینه حمل و نقل درون شهری، هزینه اسکان و هزینه تغذیه همگی برعهده خود تیم‌ها است. با این حال 6 تیم برای حضور در تورنمنت به کمیته فوتبال ساحلی درخواست دادند که ما هم اسامی این تیم‌ها را به وزارت ورزش و جوانان اعلام کردیم. البته مدت اعلام اسامی تیم ها از سوی سازمان جهانی فوتبال ساحلی تمدید شده است و باشگاه پارس جنوبی هم درخواست خود را در زمان تمدید تحویل داد، اما گویا پس از ابلاغیه جدید وزارت نفت درخصوص تیم های زیر مجموعه اش، درخواست اعزام این تیم لغو شد.

شهریاری افزود: باتوجه به این که حضور هر تعداد تیم در این تورنمنت آزاد است، در نهایت شورای برون مرزی با اعزام دو تیم موافقت کرده است.

رییس کمیته فوتبال ساحلی در پاسخ به این سوال که معیار اعزام تیم‌ها بر چه اساس است، گفت: با توجه به محدویت تعداد تیم اعزامی و انصراف تیم پارس جنوبی که پرافتخارترین تیم لیگ برتر ایران است، برای استان‌های گیلان و یزد که از سابقه زیاد و نتایج خوبی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور برخوردار هستند، به هرکدام یک سهمیه دادیم تا در صورت تمایل به این تورنمنت اعزام شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر