مسجدی آرانی مطرح کرد؛

ارسال ۲ و نیم میلیون نظر کارشناسی از پزشکی قانونی به قوه قضاییه در سال ۹۷

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از ارسال ۲ و نیم میلیون نظر کارشناسی از پزشکی قانونی به قوه قضاییه در سال ۹۷ خبر داد.

ارسال 2 و نیم میلیون نظر کارشناسی از پزشکی قانونی به قوه قضاییه در سال 97

ارسال 2 و نیم میلیون نظر کارشناسی از پزشکی قانونی به قوه قضاییه در سال 97به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مسجدی آرانی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران اظهار کرد: حدود یک سوم خدمات پزشکی قانونی در استان تهران ارائه می‌شود.

وی افزود: در سال 97 حدود 2 و نیم میلیون نظر کارشناسی از پزشکی قانونی به قوه قضاییه ارسال شده است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور بیان کرد: سازمان پزشکی قانونی سازمانی است که 85 درصد نیرو‌هایش مدرک کارشناسی به بالا دارند و یک سوم نیرو‌های آن نیز پزشک هستند و این قاعده در وزارت بهداشت هم وجود ندارد.

مسجدی آرانی تصریح کرد: نظر کارشناسی پزشکی قانونی به اندازه‌ای اعتبار دارد که قضات براساس آن اقدام به صدور حکم می‌کنند.

رئیس پزشکی قانونی کشور افزود: از امروز مهدی فروزش جانشین آقای قادی پاشا در پزشکی استان تهران می‌شود و از ایشان درخواست کردیم ظرف مدت سه سال معضلات و چالش‌های موجود در استان را بررسی کنند و بر این اساس برنامه بدهند.


بیشتر بخوانید: بررسی 56 درصد پرونده‌های قصور پزشکی در استان تهران


150 شهر در کشور نیازمند مرکز پزشکی قانونی

مسجدی آرانی با بیان اینکه امروز 365 مرکز پزشکی قانونی در کشور خدمات رسانی می‌کنند، گفت: 150 شهر در کشور نیازمند مرکز پزشکی قانونی هستند که به علت نبود منابع تا امروز میسر نبوده است.

در ادامه مهدی فروزش مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران گفت: سیاست‌های کلی ترسیم شده در پزشکی قانونی در زمینه تسهیل خدمات و تسریع در خدمات رسانی است.

وی گفت: استان تهران از نظر امکانات پزشکی قانونی از جمله محروم‌ترین استان‌ها در کشور است و نیازمند آن هستیم که امکانات بیشتری به استان تهران اختصاص داده شود.

خدمات رسانی 365 مرکز پزشکی قانونی در کشور

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر