شرکت آرین موتور، نماینده رسمی میتسوبیشی در ایران، قصد دارد طرح بهینه سازی سرویس های ادواری خودروهای میتسوبیشی را که حاصل تجربیات فنی ، نظرات مشتریان گرامی و نیز عاملیت های مجاز می باشد را از تاریخ 98/07/06 در عاملیتهای مجاز سراسر کشور اجرا نماید. هدف از این طرح، افزایش رضایت مندی مشتریان و سلامت خودروهاست. در این طرح سرویس های ادواری تمامی خودروهای میتسوبیشی به 5000 کیلومتر یا 4 ماه تغییر می یابد. مشتریان گرامی جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به نزدیکترین نمایندگی خدمات پس از فروش شهر خود مراجعه فرمایند.
این طرح مزایای مختلفی دارد، از جمله کاهش فاصله بررسی قطعات و انجام سرویسهای دورهای، که باعث تشخیص سریعتر و راحتتر خرابیهای احتمالی شده و از سرایت آن به دیگر قطعات خودرو جلوگیری میکند. در چک لیستهای جدیدی که آرین موتور تدوین نموده است، آیتمهای غیرضروری و اضافه حذف شده که این مورد باعث افزایش بهره وری سرویس های ادواری، کاهش زمان توقف خودرو در عاملیت و نیز افزایش سلامت خودرو خواهد گردید. در نهایت به منظور افزایش رضایت مشتریان، اجرت و قطعات مصرفی در هر سرویس دوره ای کاهش یافته است.