فروش بالاتر از انتظار خانواده آیفون ۱۱ معادلات تحلیلگران را بر هم زد

فروش خانواده آیفون ۱۱ فراتر از پیش بینی های اولیه تحلیلگران بوده و باعث شده تا در پیش بینی های خود از فروش این محصول تغییراتی ایجاد کنند.

فروش بالاتر از انتظار خانواده آیفون 11 معادلات تحلیلگران را بر هم زد

فروش خانواده آیفون 11 فراتر از پیش بینی های اولیه تحلیلگران بوده و باعث شده تا در پیش بینی های خود از فروش این محصول تغییراتی ایجاد کنند.

تحلیلگران موسسه Cowen تخمین می زنند فروش خانواده آیفون 11 در سه ماهه سوم سال 2019 به 47 میلیون واحد برسد. این رقم 2 درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل کمتر بوده ولی نسبت به پیش بینی اولیه که 44 میلیون واحد تخمین زده شده بود افزایش داشته است.

آیفون 11 پرو

موسسه مذکور پیش بینی کرده خانواده آیفون 11 حدود 32 میلیون آیفون (68 درصد) از میزان فروش را به خود اختصاص داده و آیفون 8، آیفون X، آیفون XS و آیفون XR باقی آمار فروش را به خود اختصاص دهند. افزایش فروش 3 میلیون واحدی آیفون ها در ماه سپتامبر به دلیل کاهش قیمت 150 دلاری آیفون XR اعلام شده است.

پیش بینی فروش خانواده آیفون 11 در سه ماهه منتهی به سال 2019 همچنان دست نخورده باقی مانده و 65 میلیون واحد تخمین زده می شود. از این میزان 47 میلیون واحد یا 72 درصد متعلق به خانواده آیفون 11 است.

موسسه تحلیلگر «جی پی مورگان» (JP Morgan) نیز پیش بینی های اولیه خود از میزان فروش خانواده آیفون 11 در ماه سپتامبر را 1 میلیون واحد و برای ماه دسامبر 3 میلیون واحد افزایش داده است.

پیش بینی می شود آیفون های سال بعد به دلیل برخورداری از مودم 5G فروش بالایی در سال 2020 و 2021 داشته باشند و به ترتیب 198 و 200 میلیون واحد فروش داشته باشند. موسسه جی پی مورگان در این رابطه می گوید:

«پیش بینی می کنیم کاربران آمریکای شمالی تمایل زیادی به خرید گوشی 5G نشان دهند که موقعیت خوبی برای اپل برای کسب سهم قابل توجهی از بازار در سال 2020 خواهد بود.»

یکی از بزرگ ترین بازارهای محصولات اپل کشور چین است که به دلیل تنش تجاری بین آمریکا روی فروش محصولات این کمپانی تاثیر منفی خواهد گذاشت. موسسه Cowen این مورد و همچنین دید منفی کاربران چینی نسبت به محصولات اپل را از عوامل کاهش فروش آیفون ها در این کشور اعلام کرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان