شناسه : ۱۷۵۴۷۱۳ - شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۴۴
اقتصادآنلاین گزارش میدهد؛
بهترین برنامه اجتماعی برای تبلیغات بازاریابان کدام است؟
اقتصادآنلاین - مهسا نجاتی؛ بر اساس بررسیهای انجام شده توسط بازاریابان MediaKix، در میان تمام رسانههای اجتماعی که نسبت به سایرین برای تبلیغات موثر، مناسبتر به شمار میرود، اینستاگرام در جایگاه نخست قرار گرفت.
گفتنی است که دومین پلتفرمی که از نظر بازاریابان، مناسبترین بستر برای تبلیغات شناخته شده ، یوتیوب است.
به دنبال آن، فیسبوک با اختلاف فاحشی، در جایگاه سوم شبکههای اجتماعی تاثیرگذار برای تبلیغات قرار گرفت.
برنامههایی همچون، اسنپچت، لینکدین و Twitch، پلتفرمهایی هستند که علاقه کمتری به آنها نشان داده شده است.
قابل ذکر است که اینستاگرام، پیشرفتی جدی را در فضای بازاریابی تجربه کرده و برنامههای هدفگذاری شده خود را از اوایل سال جاری نشان داده است. این روند اینستاگرام، همچنین سبب پیشرفت چشمگیر فعالیت بازاریابان در فضای مجازی شده است.
به طور کلی، امروزه چشم صنعت، به دنبال بازاریابی اینفلوئنسرهای بازاریابی است. 89 درصد از بازاریابان اظهار داشتند که بازاریابی از طریق فضای مجازی بسیار تاثیرگذارتر از سایر کانالها است و همچنین گفتنی است که دو سوم از بازاریابان حرفهای در سال جاری در حال افزایش بودجه خود در بخش تبلیغات شبکههای اجتماعی هستند.
در نمودار ارائه شده، نظر بازاریابان در خصوص میزان تاثیرگذاری شبکههای شبکههای اجتماعی در تبلیغات را مشاهده میکنید؛