ماهان شبکه ایرانیان

جریمه ۶۰۰میلیونی یک شرکت هواپیمایی به سبب گرانفروشی

به گزارش اقتصادآنلاین، محمدعلی اسفنانی از ارسال گزارش سازمان حمایت مصرف کنندگان مبنی بر گرانفروشی صد‌ها بلیت هواپیماییدربازه زمانی 15 روزه به این اداره کل خبر داد و افزود ​: پرونده تخلف پس از رسیدگی و محکومیت در شعبه 56 بدوی تعزیرات تهران تجدید نظرخواهی و در شعبه پنجم تجدیدنظر تعزیرات حکومتی استان مجدد رسیدگی شد.

وی گفت: پس از رسیدگی و احراز تخلف، متهم به پرداخت 5 میلیارد و 975 میلیون و 659 هزار و 510 ریال (حدود 600 میلیون تومان) جزای نقدی در حق دولت و مهر تخلف اول محکوم شد.

اسفنانی افزود​: شرکت موصوف به طور میانگین، در فروش هر بلیت مرتکب 250 هزار تومان اضافه دریافتی از مسافران شده بود.
به گفته اسفنانی، گرانفروشی این بلیت‌ها ربطی به فروش بلیت‌های سفر اربعین ندارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان