مدل مانتو لی با ۳۳ طرح جذاب و دوست داشتنی

در این مطلب تصاویری از انواع مدل مانتو لی دخترانه و زنانه با طرح های کوتاه و بلند را گردآوری کرده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرند.

مدل مانتو لی با 33 طرح جذاب و دوست داشتنی

مدل مانتو لی این روزها توانسته است در دنیای مد توجه اغلب خانم ها را به سمت خود جلب کند و این طرح مانتو برای خانم ها و دختران جوان خوش سلیقه و امروزی انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شود.

مدل مانتو لی با طرح های زیبا و شیک

مانتوی لی در انواع طرح های کوتاه و بلند دوخته می شود همچنین این طرح مانتو در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشد و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و فرم اندام تان از بین این طرح ها مانتو با تن پوشی شیک و مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

مدل مانتو لی

طرح مانتوی لی زنانه و دخترانه

مانتو یکی از ضروری ترین پوشش ها برای خانم ها محسوب می شود که در انواع طرح های مختلف موجود می باشد و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی تان طرح و رنگ و جنس مانتوی خود را انتخاب نمایید.

مانتوی لی از انواع طرح های خاص و اسپرت است و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید مانتوهای اسپرت را برای پوشیدن انتخاب نمایید می توانید در صورت تمایل از این طرح مانتو استفاده کنید.

مانتوهای لی در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود می باشند که مدل مانتوی کوتاه لی برای خانم ها و دختران جوانی که به پوشیدن مانتوهای کوتاه علاقه زیادی دارند انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شود.
مدل مانتوی بلند لی نیز برای خانم های قد بلند و خانم ها با قد متناسب انتخابی مناسب است همچنین اگر شما تمایل دارید پوششی کامل داشته باشید بهتر است این طرح مانتو را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل مانتو لی

مانتوی لی کوتاه

مانتو بلند لی

مانتو بلند لی

مدل مانتو اسپرت

مانتوی اسپرت لی

مدل مانتوی لی جلوباز

مانتو جلوباز لی

طرح مانتوی لی

طرح مانتوی لی

مانتو لی بلند

مانتوی شیک لی

مانتو بلند لی

مانتو لی بلند

مانتوی دخترانه لی

مانتو دخترانه

مانتوی زنانه لی

طرح مانتو لی

مانتوی لی

مانتو رنگ روشن

مانتوی لی

مانتوی دخترانه

مدل مانتوی اسپرت

مانتو زنانه لی

مانتوی دخترانه لی

مدل مانتو دخترانه لی

مانتوی لی

مانتوی اسپرت

مانتو کوتاه لی

مانتوی کوتاه لی

مانتوهای لی در انواع طرح های مانتو جلوباز و مانتوی جلو بسته دوخته می شوند و اگر شما تمایل دارید پوششی امروزی و راحت تر داشته باشید بهتر است طرح های جلوباز این مانتوها را برای پوشیدن انتخاب نمایید.
توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید از مانتوی جلوباز لی استفاده کنید بهتر است از زیر مانتو زیر سارافونی یا لباسی اسپرت بپوشید تا استایل و تیپ تان زیبا و جذاب تر به نظر برسد.

مانتوهای لی مانند سایر طرح های مانتوی دخترانه و زنانه در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشد که مدل مانتوهای رنگ روشن لی برای خانم ها با فرم اندام متناسب و لاغر مناسب تر می باشد و اگر شما چاق و توپر هستید بهتر است رنگ های تیره تر مانتو را برای پوشیدن انتخاب نمایید تا فرم اندام تان لاغرتر به نظر برسد.

توجه به طرح و رنگ شلوار و سایر اکسسوری هایی که به همراه مانتوی لی پوشیده می شوند از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید این طرح مانتو را با شلوار لی یا شلوار اسپرت رنگ تیره و روشن بپوشید.

طرح مانتوی لی

مانتوی لی کوتاه

مانتو اسپرت لی

مانتو جلو بسته لی

مدل مانتو لی شیک

مانتو لی زیبا

مانتو اسپرت لی

مانتو بلند لی

مانتوی دخترانه لی

مانتو کوتاه و اسپرت لی

مانتو اسپرت

ست مانتو و شلوار لی

ست مانتو شلوار لی

مانتو لی زیبا

طرح مانتو لی

مانتوی شیک لی

مانتو لی

مانتوی لی زنانه

مانتوی زنانه لی

مانتو لی زنانه و دخترانه

مانتوی لی بلند

مانتوی بلند لی

مانتو بلند اسپرت لی

در این مطلب توجه شما را به انواع مدل مانتو لی جلب کردیم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها مانتویی شیک و مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان