گزارش دیجیاتو: مرکز خدمات پس از فروش مادیران چگونه کار می‌کند؟ [تماشا کنید]

«مادیران» سابقه ۵۰ ساله در ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش در ایران دارد و ۶ سال پیاپی عنوان «اولین شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش در ایران» را از شورای عالی انفورماتیک دریافت کرده است. طبق آماری که مادیران اعلام کرده این شرکت بیش از ۹۲ هزار مشتری سازمانی و شخصی دارد.

گزارش دیجیاتو: مرکز خدمات پس از فروش مادیران چگونه کار می‌کند؟ [تماشا کنید]

«مادیران» سابقه 50 ساله در ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش در ایران دارد و 6 سال پیاپی عنوان «اولین شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش در ایران» را از شورای عالی انفورماتیک دریافت کرده است. طبق آماری که مادیران اعلام کرده این شرکت بیش از 92 هزار مشتری سازمانی و شخصی دارد.

دیجیاتو برای بررسی نحوه عملکرد خدمات پس از فروش این برند ایرانی، به ساختمان مرکزی خدمات پس از فروش مادیران رفت. ساختمان مرکزی خدمات پس از فروش مادیران مدیریت 8 دفتر منطقه‌ای و 800 نمایندگی در کل کشور را بر عهده دارد تا خدمات یکپارچه‌ای به مشتریان ارائه شود.

در واقع می‌توان مادیران را به عنوان یکی از شرکت‌های قدیمی در ارائه خدمات پس از فروش ایرانی دانست که ساز و کار دقیقی برای این موضوع تعریف کرده است. برای دیدن مراحل پذیرش و تعمیر کالا در بخش خدمات پیشتیانی مادیران و تحویل کالا به خریداران، گزارش ویدئویی دییجاتو را ببینید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان