عضو شورای شهر خواستار خدمت رسانی شایسته به نابینایان شد

فراهانی با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی عصای سفید خواستار توجه به مسائل نابینایان در شهر شد

عضو شورای شهر خواستار خدمت رسانی شایسته به نابینایان شد
کاظمی/ عضو شورای شهر خواستار خدمت رسانی شایسه به نابینایان شد/ وسایل حمل و نقل عمومی اعم از اتوبوس و مترو مناسب سازی شوندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود که در جلسه شورای شهر تهران ایرد کرد بر ضرورت خدمت رسانی ویژه به نابینایان تاکید کرد و گفت: امروز روز جهانی عصای سفید است و مدیریت شهری باید برای زندگی این افراد اقدامات مناسبی در مسیر دسترس پذیری شهر و تسهیل رفت و آمد فراهم کند.
 
عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه دسترسی نابینایان و دیگر معلولین به امکانات و زیرساخت‌های شهری سال‌ها است مورد غفلت مدیریت شهری بوده گفت: در همین اساس امروز به جای آنکه شاهد پویایی فعالیت نابینایان و دیگر معلولان در شهر باشیم می‌بینیم که این افراد گرفتار مشکلات اولیه همچون تردد در شهر هستند.
 
فراهانی با بیان اینکه با توجه به مسائل نابینایان به شهرداری تذکر می‌دهم و خواهان اجرای کامل مصوبه شورای شهر درمورد نابینایان و الزام شهرداری به ایجاد باغ گل برای نابینایان هستم گفت: از این طریق خواستارم این دو مصوبه در مسیر تحقق شهر دسترس پذیر برای نابینایان باشد.

او خاطرنشان کرد: در بخشی دیگر از این مصوبه به فراهم کردن و بهره برداری از امکانات مورد نیاز جهت تهسیل در امر خدمت رسانی به نابینایان در سطح شهر تاکید شده و ا ین موضوع باید در کلیه خطوط حمل و نقلی اعم از تاکسی، اتوبوس و مترو مورد توجه مناطق شهرداری قرار گیرد.
 
عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: شهرداری باید ضمن توجه به مسائل نابینایان و معلولین شهر همت ویژه‌ای به مسائل کارکنان نابینای خود داشته و بر این زمینه الگوی دستگاه‌های اجرایی باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان