مدل مانتو فانوسی جدید و زیبای دخترانه و زنانه با ۲۱ طرح جذاب

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل مانتو فانوسی دخترانه و زنانه را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این طرح ها نهایت لذت را ببرید.

مدل مانتو فانوسی جدید و زیبای دخترانه و زنانه با 21 طرح جذاب

مدل مانتو فانوسی از انواع طرح های خاص و زیبا مانتو برای خانم ها و دختران جوان محسوب می شود و اگر شما تمایل دارید مانتویی منحصر به فرد و جذاب داشته باشید بهتر است از این طرح مانتو استفاده نمایید.

مدل مانتو فانوسی زنانه و دخترانه

آستین برخی از مانتوها به صورت خاص دوخته می شود و اگر شما تمایل دارید مانتویی که برای پوشیدن انتخاب می کنید دارای آستینی متفاوت و جذاب داشته باشید بهتر است مانتوی خود را بین طرح های مدل مانتو فانوسی و مدل مانتوی آستین رگلان و مدل مانتوی آستین کیمونو انتخاب نمایید.

مدل مانتو فانوسی

طرح های مانتو فانوسی کوتاه و بلند

آستین فانوسی مانتو از دو بخش مختلف تشکیل شده است که یک بخش آن که اغلب در قسمت مچ مانتو قرار دارد به صورت ساده و راسته دوخته شده است و بخش دیگر آن پفی می باشد و با توجه به اینکه امروزه مانتوها با آستین های طرح دار مد شده اند از این رو بهتر است شما در صورت تمایل به پوشیدن مانتوها با آستین طرح دار از این مدل های خاص و زیبا استفاده نمایید.

از آستین فانوسی برای دوخت مانتوهای نخی و کتان و لی و … استفاده می شود و این طرح مانتوها به صورت فانتزی و پف دار می باشند.

مانتو طرح دار آستین فانوسی

طرح مانتوی فانوسی

مانتو مجلسی آستین فانوسی

مدل مانتو کوتاه

مانتو بلند فانوسی

مانتوی طرح دار آستین فانوسی

مانتوی کوتاه فانوسی

مانتوی کوتاه آستین فانوسی

مدل مانتوی فانوسی

مانتوی بلند آستین فانوسی

مانتوی آستین فانوسی

مانتو زنانه آستین فانوسی

مانتو زیبا و شیک فانوسی

طرح مانتوی فانوسی

مانتوی زیبا و شیک فانوسی

مانتو لی فانوسی

مدل مانتو بلند

مانتوی فانوسی زیبا و شیک

مانتوهای آستین فانوسی دارای طرح های کوتاه و بلند می باشند که انتخاب اندازه قد این مانتوها به اندازه قد و فرم اندام شما بستگی دارد. مانتوهای فانوسی همچنین به صورت طرح های اسپرت و مجلسی موجود می باشند که شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی تان طرح این مانتوها را انتخاب نمایید.
مانتوهای اسپرت فانوسی برای استفاده در مکان های مختلف انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند و مانتوهای مجلسی و رسمی فانوسی نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و شما می توانید این مانتوها را در مجالس مختلف بپوشید و شیک پوش و خوش تیپ تر از همیشه به نظر برسید.

انتخاب رنگ مانتو فانوسی نیز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید رنگ مانتو را با توجه به رنگ پوست و فرم اندام خود انتخاب نمایید. مانتوهای فانوسی رنگ تیره برای خانم ها با فرم اندام مختلف مناسب می باشند و اگر شما لاغر هستید یا دارای فرم اندامی متناسب می باشید بهتر است مانتوهای رنگ روشن فانوسی را برای پوشیدن در مهمانی ها و مکان های مختلف انتخاب نمایید.

مانتو بلند فانوسی

مانتو بلند فانوسی

مانتو مشکی فانوسی

مانتو بلند و شیک فانوسی

مانتو بلند فانوسی

طرح مانتوی فانوسی

مدل مانتو مجلسی فانوسی

مانتوی مجلسی فانوسی

مانتو بلند فانوسی

مدل مانتوی فانوسی زیبا و شیک

مانتو بلند فانوسی

مانتو اسپرت فانوسی

مدل مانتو فانوسی

مانتوی دخترانه فانوسی

مانتو بلند فانوسی

مدل مانتوی بلند فانوسی

مانتو فانوسی

مانتوی ساده فانوسی

مانتو جلوباز فانوسی

مانتو سفید و زرشکی فانوسی

مانتو کوتاه فانوسی

مانتوی دخترانه فانوسی

در این مطلب با انواع مدل مانتو فانوسی آشنا شدید که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها مانتو با تن پوشی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان