تصاویر مدل اوروس، بیش از 2 سال پیش منتشر شد، اما روی نوع پیشرانهی آن، اختلاف نظرهایی وجود داشت. لامبورگینی به تازگی اعلام کرده است که در فاز اول تولید این خودرو، از موتور 8 سیلندر توئینتوربو با آرایش V استفاده خواهد کرد که در حدود 650 اسب بخار قدرت دارد. ضمن اینکه در سالهای بعد، پیشرانهی پلاگین هیبرید هم برای اوروس قابل سفارش خواهد بود.
لامبورگینی ادعا میکند که در حدود نیمی از ظرفیت تولید آیندهی این برند به شاسیبلند اوروس اختصاص خواهد داشت و در واقع فروش سالیانهی لامبورگینی که فعلا شامل 3500 دستگاه میشود را تا سال 2019 به حدود 7000 دستگاه در سال، افزایش خواهد داد. فاز اول عرضهی اوروس، حدود 1000 دستگاه در سال خواهد بود و احتمالا هیج محدودیتی در میزان تولید در سالهای بعد نخواهد داشت. اوروس در کارخانهی اصلی لامبورگینی در سنت آگاتا ایتالیا مونتاژ میشود و به احتمال بسیار زیاد، تا شروع سال میلادی جدید، آمادهی فروش خواهد شد.
پیشرانهی مورد استفاده در اوروس، 4 لیتری توئین توربو خواهد بود که روی مدلهای مختلف آئودی، از جمله RS7؛ امتحان خود را پس داده است. شاسی و بدنهی این خودرو هم، ساخت فولکس واگن و از پلتفرم MLB است که امروزه در مدلهای بنتلی بنتایگا و آئودی Q7 استفاده میشود.
زمان دقیق عرضهی اوروس مشخص نیست، اما محدودهی قیمت آن برای بازار امریکا، نزدیک به 200 هزار دلار خواهد بود. این در حالی است که علاقهمندان به خرید مدلهای فعلی لامبورگینی، مثل هوراکان و اونتادرو، بیش از 6 ماه در صف انتظار تحویل نهایی هستند.