تمامی شرکت‌های زیرمجموعه اتحاد پژو سیتروئن – فیات کرایسلر ، به بقای خود ادامه خواهند داد

مدتی است که چهارمین گروه خودروسازی جهان، با ادغام دو هلدینگ پژو سیتروئن و فیات کرایسلر‌ ، تشکیل شده و قطب چهارمی را در کنار دیگر حاضرین، شامل گروه فولکس واگن ، رنو-نیسان-میتسوبیشی و تویوتا ، شکل داده است

مدتی است که چهارمین گروه خودروسازی جهان، با ادغام دو هلدینگ پژو سیتروئن و فیات کرایسلر‌ ، تشکیل شده و قطب چهارمی را در کنار دیگر حاضرین، شامل گروه فولکس واگن ، رنو-نیسان-میتسوبیشی و تویوتا ، شکل داده است. این اتحاد عظیم، شامل خودروسازانی از کشورهای مختلف می‌شود، که قادر هستند 8.7 میلیون دستگاه خودرو در سال تولید کنند. نکته مهمی که پس از اعلام خبر این اتحاد، ذهن بسیاری را به خود مشعول کرده، ادامه بقای برندهایی است که تحت این اتحاد بزرگ فعالیت می‌کنند.
چهار خودروساز، زیرمجموعه‌های پژو سیتروئن را تشکیل می‌دهند، که عبارتند از پژو‌‌ ،‌ سیتروئن ، دی اس و اوپل / واکسهال . فیات کرایسلر زیرمجموعه‌های بیشتری را در خود جای داده است، که عبارتند از: جیپ ، فیات ، دوج ، کرایسلر ، آلفارومئو ، آباراث ، مازراتی ، لانچیا و رم .
کارلوس تاوارس، مدیر عامل پژو سیتروئن ، در مصاحبه‌ای با شبکه فرانسوی BFM Business ، اعلام کرد هیچ‌کدام از دو هلدینگ پژو سیتروئن و فیات کرایسلر ، قصد ندارند تا تغییری در ترکیب زیرمجموعه‌های خود بدهند. تمامی سیزده برند ذکر شده، تحت لوای اتحاد 50 میلیارد دلاری دو شرکت، به فعالیت خود ادامه خواهند داد. به گفته تاواراس، هرکدام از سیزده مارک یاد شده، تاریخچه منحصر به فردی دارند و با نقاط قوت مختص به خود، مشهور شده‌اند. بنابراین هرکدام باید طبق شرایط به فعالیت خود ادامه دهند. همچنین این سیزده برند، از نظر پراکندگی جغرافیایی، ترکیب مناسبی دارند. برای مثال گروه پژو سیتروئن ، 5.7 درصد از درآمد خود را از طریق آمریکای شمالی کسب می‌کند، در حالی‌که این رقم برای گروه فیات کرایسلر ، 66 درصد است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر