پورشه از نمونه‌های اولیه ۹۱۱ توربو جدید رونمایی کرد

حدود یکسال از زمانی که پورشه مدل‌های نمادین ۹۱۱ کاررا و کاررا S را عرضه کرده می‌گذرد، اما تاکنون نسخه قدرتمندتر آن را ندیده بودیم

حدود یکسال از زمانی که پورشه مدل‌های نمادین 911 کاررا و کاررا S را عرضه کرده می‌گذرد، اما تاکنون نسخه قدرتمندتر آن را ندیده بودیم. این مدل در دست توسعه قرار دارد و پورشه بار دیگر به ما یادآوری می‌کند در حال کار روی پورشه 911 توربو است.
پورشه این هفته تصاویری از چندین نمونه اولیه پورشه 911 توربو منتشر کرد. این تصاویر در یک تست رانندگی در نیس فرانسه گرفته شده و در یکی از آن‌ها یورگ برگمایستر در کنار 911 توربو کابریو دیده می‌شود.
تاکنون اطلاعات زیادی درباره 911 توربو نسل 992 منتشر شده است. در گزارشی آمده بود این مدل در بهار آینده رونمایی خواهد شد. مدل 992 توربو S از موتور 3.8 لیتری توئین توربوشارژ شش سیلندر خطی بهره می‌برد. این موتور می‌تواند توان 640 اسب بخار و گشتاور 800 نیوتن متر تولید کند. فعلا چیزی تایید نشده، اما مدل‌های توربو قطعا توانی بیشتر از 600 اسب بخار خواهند داشت.
سرعت این مدل طی 2.5 ثانیه از صفر به صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد که کمی بهتر از نسل کنونی است. سرعت نهایی 911 توربو هم 330 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.
این مدل همچنین به صورت استاندارد دارای سیستم رانندگی تمام چرخ محرک و گیربکس اتوماتیک هشت سرعته دوکلاچه است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر