از بازی خشن عراقی‌ها تا اخراج بد موقع شجاعی

در روزی که بازیکنان عراق با ارائه بازی خشن قصد شکست دادن شاگردان ویلموتس را داشتند، مسعود شجاعی با دریافت کارت قرمز موجب ۱۰ نفره شدن تیم ملی ایران شد.

از بازی خشن عراقی‌ها تا اخراج بد موقع شجاعی

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران و عراق از مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی با برتری دو بر یک عراقی‌ها خاتمه یافت.

بازیکنان دو تیم قبل از شروع بازی خوش و بش گرم و صمیمی با هم داشتند و عکس یادگاری انداختند. بشار رسن با نادری و کنعانی زادگان و آزمون با صفاء هادی دیدار کردند.

این ورزشگاه 17 هزار نفری توسط تماشاگران عراقی تکمیل شد و به جز سکوهای هواداران ایرانی، هیچ سکوی خالی دیگری در ورزشگاه دیده نشد.

بازیکنان عراقی در طول بازی بارها مرتکب خطا شدند و با دخالت در شروع مجدد بازی و انجام بازی خشن، چندین بار توسط داور سریلانکایی جریمه شدند تا فضای بازی برای دقایقی ملتهب شود.

برخورد پورعلی گنجی به مهند علی در داخل محوطه جریمه منجر به زمین خورد مهاجم عراقی شد. اعتراض بازیکنان دو تیم به داور در نهایت منجر به دریافت کارت زرد توسط پورعلی گنجی از ایران و سرچکو کاتانچ، سرمربی تیم ملی عراق شد. مدافع ایران معتقد بود داور باید به مهند علی به علت تمارض کارت زرد دهد و سرمربی عراق هم خواستار پنالتی به نفع تیمش بود.

پور علی گنجی با این کارت زرد، دو کارته شد و بازی بعدی تیم ملی مقابل هنگ کنگ در تهران را از دست داد.

مسعود شجاعی به علت انجام حرکت خطرناک و بلند کردن پای خود تا سر بازیکن عراقی، از سوی داور سریلانکایی اخراج شد تا تیم ملی 10 نفره شود. شجاعی برای دقایقی به داور اعتراض کرد اما با دخالت کادرفنی تیم ملی به بیرون از زمین رفت. این اتفاق با خوشحالی بازیکنان عراق و هواداران پرتعداد این تیم همراه بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان