رانندگان سرویس مدارس برای سهمیه سوخت ثبت نام کنند

مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور در خصوص سهمیه سرویس مدارس اظهار داشت: سرویس مدارس در قالب سامانه پایش ناوگان دانش آموزی ساماندهی می شوند و از آنجایی که کار آنها جابه جایی دانش آموزان است، آنها را به عنوان گروه تازه ای که مشمول سهمیه سوخت می شوند، معرفی کنیم

مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور در خصوص سهمیه سرویس مدارس اظهار داشت: سرویس مدارس در قالب سامانه پایش ناوگان دانش آموزی ساماندهی می شوند و از آنجایی که کار آنها جابه جایی دانش آموزان است، آنها را به عنوان گروه تازه ای که مشمول سهمیه سوخت می شوند، معرفی کنیم.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایرنا، وی ادامه داد: برای اختصاص سهمیه برای سرویس مدارس، ابتدا میزان میانگین مسافت منزل تا مدرسه محاسبه می شود و بعد از تایید شهرداری های مربوطه سهمیه به این خودروها اختصاص داده خواهد شد. وی در ادامه افزود: پس از بررسی های لازم در کارگروه مربوطه، میزان سهمیه تعلق گرفته به سرویس مدارس مشخص شده که بر این اساس تا سقف 120 لیتر برای خودروهای تک سوز و تا سقف 80 لیتر برای خودروهای دوگانه سوز اختصاص خواهد یافت.
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور در ادامه بیان داشت: رانندگان سرویس مدارس برای اختصاص سهمیه بنزین ابتدا باید با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت اطلاعات خود و خودرو را در سامانه سپند به نشانی www.ritusepand.ir به ثبت برسانند.
ضامنی در پایان تصریح کرد: تا کنون اطلاعات حدود 86 هزار راننده سرویس مدرسه ثبت و این اطلاعات توسط شهرداری ها به تایید رسیده است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر