کد ۲۵ کارت سوخت به چه معناست؟

بامداد روز جمعه ۲۴ آبان ماه بود که طرح سهمیه بندی بنزین دوباره اجرا شد و در این طرح بنزین سهمیه با نرخ ۱۵۰۰ تومان و بنزین آزاد با نرخ ۳۰۰۰ تومانی در دسترس قرار گرفت و باز هم کارت سوخت و دردسرهای آن شروع شد

بامداد روز جمعه 24 آبان ماه بود که طرح سهمیه بندی بنزین دوباره اجرا شد و در این طرح بنزین سهمیه با نرخ 1500 تومان و بنزین آزاد با نرخ 3000 تومانی در دسترس قرار گرفت و باز هم کارت سوخت و دردسرهای آن شروع شد. در نگاه اول شاید بزرگ ترین مشکل برای کسانی باشد که کارت سوخت ندارند و مشکل موقت برای کسانی باشد که در انتظار دریافت کارت سوخت خود هستند، اما در این بین دارندگان قبلی کارت سوخت هم با مشکلات ریز و درشتی دست و پنجه نرم می کنند که یکی از مهم ترین آنان می تواند دریافت پیام "ابطال شدن کارت سوخت" و یا "کد 25" باشد که در خصوص آن توضیحات مختصری ارائه شده است.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایران جیب، پیام کد 25 هنگام استفاده از کارت سوخت می تواند مربوط به استفاده نادرست از آن و یا آسیب دیدن و مخدوش شدن فیزیک کارت سوخت باشد. علاوه بر این ممکن است مالک اتومبیلی که کارت سوخت به نام آن بوده، اقدام به ابطال و صدور المثنی کرده باشد و یا ممکن است اتومبیل شما در فهرست وسایل نقلیه فرسوده قرار گرفته باشد که در این صورت کارت سوخت ابطال خواهد شد. با دیدن این پیغام و اگر مالک اتومبیل و کارت سوخت هستید، می توانید برای صدور کارت المثنی به مراکز پلیس 10+ مراجعه کنید.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر