انتشار ترجمه دیگری از کتاب جدید اپرا وینفری

ترجمه دیگری از تازه‌ترین کتاب اپرا وینفری، مجری و بازیگر مشهور آمریکایی برنده جایزه اسکار به فارسی منتشر شد.

انتشار ترجمه دیگری از کتاب جدید اپرا وینفری

به گزارش ایسنا، کتاب «راه نمایان شد» نوشته اپرا وینفری با ترجمه میعاد جهانتیغ از سوی انتشارات علمی در 170 صفحه با قیمت 39500 تومان منتشر شده است.

در معرفی ناشر از این کتاب عنوان شده است: طبق گفته‌های اپرا وینفری، «شغل واقعی در زندگی این است که هرچه سریع‌تر، هدف‌تان را پیدا کنید، خودتان را پیدا کنید و به ندای درون گوش کنید»؛ سفر از همین‌جا شروع می‌شود.

اپرا در جدیدترین کتابش «راه نمایان شد» آن چیزی را به اشتراک می‌گذارد که آغازکننده بینشی عمیق از خود است و ارائه‌کننده چارچوبی برای خلق زندگی پر از موفقیت و پر از اهمیت است. 10‌ فصل این کتاب به نوعی تنظیم شده‌اند تا به طی مراحل مهم زندگی در مسیر خودشناسی کمک کنند، تا چیزی را که حقیقتا برای کسب خشنودی شخصی لازم است بیابند. اپرا هر فصل را با داستان‌هایی از مهم‌ترین درس‌هایی که از زندگی خودش گرفته شروع می‌کند؛ داستان‌هایی شخصی که به او در جهت ساخت بهترین زندگی کمک کرده است. او سپس دانش و بینش افراد مختلف را از تمام حوزه‌ها جمع‌آورده کرده تا به خواننده الهام ببخشد، تا به خواننده‌ها بفهماند که باید در دنیا چه کنند و چگونه آن را با عشق و تمرکز دنبال کنند.

ترجمه دیگری از این کتاب نیز با نام «راه روشن است» به قلم علی‌اکبر عبدالرشیدی در ایران منتشر شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان