آثاری از استاین‌بک و کامو منتشر شد

کتاب‌ «جنایت» نوشته جان استاین‌بک با ترجمه مهرداد وثوقی و «تابستان» نوشته آلبر کامو با ترجمه بنفشه فریس‌آبادی منتشر شد.

آثاری از استاین‌بک و کامو منتشر شد

به گزارش ایسنا، کتاب‌ «جنایت» چهار داستان نوشته جان استاین‌بک با ترجمه مهرداد وثوقی است که در 71 صفحه با شمارگان 1100 نسخه و قیمت 9000 تومان توسط انتشارات ققنوس و در مجموعه «پانوراما» منتشر شده است.

نوشته پشت‌ جلد کتاب: به‌رغم ضرباهنگ سریع زندگی امروز، اوقات ما پر است از فراغت‌های کوتاه و فرصت‌های طلایی. اتاق انتظار پزشک و صف بانک و وقت‌هایی که توی تاکسی و مترو می‌گذرانیم، می‌تواند وقف سرک کشیدن از پنجره‌های کوچک به جهان عجیب شاهکارهای ادبی شود. نیز، بارها اتفاق افتاده که تلاش کرده‌ایم مطالعه یکی از این شاهکارها را آغاز کنیم اما به دلیل هیبت اثر، نداشتن زمان کافی یا همگام نشدن با حال و هوای داستان از این کار بازمانده‌ایم. در این مواقع دسترسی به گزیده‌ای خوشخوان و مناسب از آثار نویسنده می‌تواند جرئت و شوق مطالعه نوشته‌ای را که خواندنش کاری شاق به نظر می‌رسید در ما برانگیزد. پانوراما همین هدف را دنبال می‌کند: جهان‌نمایی وسیع که به آسانی در دسترس عموم مخاطبین قرار می‌گیرد. 

کتاب «تابستان» نوشته‌های پراکنده از آلبر کامو با ترجمه بنفشه فریس‌آبادی نیز در 118 صفحه با شمارگان 1100 نسخه و قیمت 12 هزار تومان توسط نشر یادشده و در مجموعه «پانوراما» به چاپ رسیده است.

این کتاب شامل بخش‌هایی است از کتاب «عروسی‌ها» به ضمیمه «تابستان» که انتشارات گالیمار آن را در سال 1959 منتشر کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان