اخبار مجلس/نمایندگان از توضیحات حاجی‌ میرزایی قانع نشدند

خبرگزاری فارس: حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش وتحقیقات مجلس شورای اسلامی، در تشریح جزئیات جلسه عصر امروز (سه‌شنبه 19 آذر) این کمیسیون، اظهار داشت: بررسی طرح استیضاح محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در دستورکار امروز کمیسیون قرار داشت.

وی با بیان اینکه طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش در 10 محور تدوین شده است، افزود: 2بند از طرح استیضاح در این جلسه بررسی شد که متقاضیان از توضیحات وزیر قانع نشدند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش در توضیح 2 بند از استیضاح وزیر که در این جلسه بررسی شده اظهار داشت: محور‌های بررسی شده درباره رتبه‌بندی معلمان و موضوع مربوط به منابع انسانی در این وزارتخانه بود که متقاضیان از پاسخ‌های وزیر در این باره قانع نشدند.

حجت الاسلام سلیمی تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد تا محور‌های باقی مانده از طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش در جلسه بعدی کمیسیون با حضور حاجی میرزایی بررسی شود.

 

توضیحات وزارت تعاون درباره اظهارات یک نماینده مجلس در مورد یارانه معیشتی

در پی انتشار تذکر شفاهی نماینده کاشان در صحن علنی مجلس درباره یارانه‌ معیشتی، روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توضیحاتی ارائه کرد.
در پی تذکر شفاهی سیدجواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی پارلمان به تاریخ 17 آذر که در این خبرگزاری نیز منتشر شد، روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توضیحاتی ارائه کرد.

متن توضیحات روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این شرح است:

به‌دنبال درج خبری از آن خبرگزاری با عنوان «فقط 37درصد مردم استان اصفهان از یارانه معیشتی برخودار شدند» مورخ 17 آذر 98 به آگاهی می‌رساند، اظهارات سیدجواد ساداتی‌نژاد، نماینده محترم مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در خصوص پرداخت معیشتی به 37 درصد مردم اصفهان صحیح نیست و مشخص نیست ایشان بر مبنای چه مطالعات و به استناد چه منبعی این آمار را ذکر کرده‌اند.

براساس آمار اعلامی از سوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی مستقر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی 65.9 درصد (شصت و پنج و نه دهم درصد) از جمعیت استان اصفهان از بسته معیشتی برخوردار شده‌اند.

خواهشمند است ضمن اطلاع‌رسانی، به منظور تنویر افکار عمومی و بنا بر قانون مطبوعات دستور فرمایید پاسخ این مرکز درج شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان