الترابوک ردمی بوک ۱۳ با پردازنده نسل دهم اینتل معرفی شد

ردمی در کنار میان رده استثنایی K۳۰ از الترابوکی رونمایی کرد که بدنه مستحکم، طراحی مدرن و سخت افزاری قدرتمند را در کنار هم دارد.

الترابوک ردمی بوک 13 با پردازنده نسل دهم اینتل معرفی شد

ردمی در کنار میان رده استثنایی K30 از الترابوکی رونمایی کرد که بدنه مستحکم، طراحی مدرن و سخت افزاری قدرتمند را در کنار هم دارد.

شاخص ترین ویژگی های این لپتاپ که ردمی یوک 13 نام دارد، پردازنده نسل دهم اینتل، باتری 40 وات ساعتی، بدنه فلزی یکپارچه و حاشیه های اندک نمایشگر است که ظاهری زیبا به آن بخشیده است.

ردمی بوک 13 همانطور که از نام آن مشخص است از نمایشگری 13.3 اینچی IPS با رزولوشن FHD بهره می برد که به گفته کمپانی سازنده 89 درصد از پنل جلو را در برگرفته است. حاشیه های چندانی در کار نیست اما در لبه پایینی بزل کمی عریض تر است و در زمینه سیاه آن برند ردمی بوک به چشم می خورد.

درون بدنه فوق العاده سبک و 1.2 کیلوگرمی ردمی بوک 13 پردازنده نسل دهمی اینتل i5-10210U یا i7-10510U تعبیه شده و پیکربندی حافظه هم شامل 8 گیگابایت رم DDR4 و 512 گیگابایت SSD است. پردازشگر گرافیکی در هر دو نسخه i5 و i7 انویدیا جی فورس MX250 با دو گیگابایت حافظه GDDR5 است اما در نسخه پایه خبری از پردازشگر گرافیکی مجزا نیست.

ردمی بوک 13

پورت های ارتباطی شامل دو درگاه USB 3.1، جک 3.5 میلیمتری، HDMI و پورت گرافیک می شود. باتری 40 وات ساعتی دستگاه خیال کاربر را از تامین شارژ برای 11 ساعت راحت می کند اما مزیت اصلی آن پشتیبانی از شارژ سریع 1C است. ردمی بوک 13 از نظر نرم افزاری به ویندوز 10 هوم مجهز است اما شیائومی پشتیبانی از انتقال سریع فایل بین لپتاپ و گوشی هایش را نیز فراهم کرده است.

نسخه پایه ردمی بوک 13 با پردازنده i5 و گرافیک مجتمع 597 دلار قیمت دارد اما با اضافه شدن جی فورس MX250 قیمت به 640 دلار می رسد. نسخه مجهز به پردازنده i7 هم برای کاربران 739 دلار آب می خورد. پیش فروش این لپتاپ از امروز آغاز شده و فروش رسمی آن در چین از پنجشنبه آغاز خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان