حناچی خبرداد؛

تفاهم نامه همکاری میان شهرداری تهران و بنیاد مستضعفان امضا شد

شهردار تهران گفت:در قالب همکاری میان شهرداری تهران و بنیاد مستضعفان پروژه‌هایی تعریف خواهیم کرد که هم بنیاد و هم شهر تهران از آن‌ها منتفع شوند.

تفاهم نامه همکاری میان شهرداری تهران و بنیاد مستضعفان امضا شد

بنیاد مستضعفان یکی از ذینفعان بزرگ تهران استبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران بعدازظهر روز سه‌شنبه در دفتر خود میزبان پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان بود تا تفاهم‌نامه همکاری مشترکی میان دو طرف امضا شود.

حناچی در پایان این جلسه با اشاره به این‌که بنیاد مستضعفان یکی از ذینفعان بزرگ تهران است، گفت: با توجه به سابقه و رویکرد مثبت آقای فتاح، بدون شک موضوعات مشترکمان را به‌خوبی پیش خواهیم برد. در قالب این همکاری پروژه‌هایی تعریف خواهیم کرد که هم بنیاد و هم شهر تهران از آن‌ها منتفع شوند.

شهردار تهران افزود: این تفاهم‌نامه چارچوب و کلیات پروژه‌ها و همکاری‌های آینده را تعریف می‌کند؛ پروژه‌هایی که به‌عنوان مثال تا الان دو مورد آن تملک باغ و فضای‌سبز در اختیار بنیاد و تبدیل آن به بوستان برای شهروندان تهرانی بوده است.

او ضمن تاکید بر این‌که این تفاهم‌نامه همه زمینه‌ها را در بر می‌گیرد، گفت: پروژه‌هایی هم که در آینده به‌صورت مشترک پیش می‌بریم، با نگاه همراهانه و برای نفع شهروندان خواهند بود و عمده آن‌ها در مسیر توسعه حوزه قلمرو عمومی قرار خواهند داشت.

فتاح نیز در حاشیه امضای این تفاهم نامه اظهار کرد: این یک تفاهم نامه کلی میان شهرداری و بنیاد مستضعفان است که تمامی اختلافات و مسائل میان این دو را که از سال‌ها پیش وجود داشت و بخشی از آن باقی مانده بود، برطرف می‌کند.

او اضافه کرد: این اراده میان دو طرف وجود دارد که تمامی مسائل فی مابین شهرداری و بنیاد مستضعفان در یک بازه زمانی منطقی حل شود.

رئیس بنیاد مستضعفان خاطرنشان کرد: این یک تفاهم کلی بوده و در آینده نه چندان دور، قطعاً برای مصادیق ذکر شده، توافق نامه‌های دیگری به امضا خواهد رسید. بنا داریم آنچه به نفع مردم و شهرداری است، خصوصا در زمینه فضای سبز عمومی و پارک ها، در قالب این تفاهم نامه حل و فصل شود.


بیشتربخوانید: مهم‌ترین دغدغه کارکنان شهرداری تبعیض در رفتار معاونت توسعه منابع انسانی است


او با بیان اینکه بنیاد مستضعفان در همه مواردی که به نفع مردم است، همراهی لازم را خواهد داشت گفت: نگاه مشترک من و آقای حناچی این است که هر تصمیمی که به نفعه مردم و تهران باشد، اتخاذ شود و فضا‌های واگذار شده حتما کاربری عمومی خواهند داشت.

رئیس بنیاد مستضعفان اضافه کرد: بنیاد مستضعفان املاکی را در اختیار دارد که می‌تواند با تغییر کاربری به فضای سبز تبدیل شود و اهتمام ما در این بخش به اندازه‌ای است که حتی اگر لازم باشد، بنیاد حاضر به نقل مکان و اثاث کشی هم هست.

فتاح تاکید کرد: این تفاهم نامه هم به نفع مردم تهران و هم به نفع مستضعفان کشور خواهد بود و، چون املاک بنیاد به نام مستضعفان است ما مسئولیت بزرگی داریم و قطعاً کاری را خواهیم کرد که به نفع مستضعفان، مردم و کشور باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان