صحنه عجیب در خیابان‌های هند در گزارش زنده بی‌بی‌سی! +عکس و فیلم

گزارشگر تلویزیون بی‌بی‌سی جهانی در حال گزارش زنده از خیابان‌های هند بود که ناگهان صحنه‌ای عجیب مقابل چشمان بینندگان تلویزیونی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران: کلیپ 24 ثانیه‌ای کوتاهی که به تازگی منتشر شده است اتفاقی جالب را در پخش زنده تلویزیونی شبکه بی‌بی‌سی جهانی از خیابان‌های هند نشان می‌دهد. در حالی که "تام بروک"، گزارشگر برنامه BBC show talking movies سوار بر یک ریکشاو بود و مشغول تهیه و ارسال گزارش تصویری از خیابان‌های این کشور بود ناگهان صحنه‌ای جالب در مقابل دیدگان بینندگان این شبکه قرار گرفت.

صحنه عجیب در خیابان‌های هند در گزارش زنده بی‌بی‌سی! +عکس و فیلم

هنگامی که بروک تصمیم گرفت با چرخاندن دوربین نمایی زنده از خیابانی را که در حال عبور از آن بود به بینندگان نشان دهد ناگهان سگی که سوار بر موتورسیکلت بود در مقابل دوربین او قرار گرفت. در این ویدئو در حالی که بروک مشغول صحبت است، دوربین را به سمت بیرون می‌چرخاند تا نمایی از خیابان را به بینندگان برنامه نشان دهد. در همین لحظه یک موتورسوار در حالی که سگ او در پشت سرش روی موتورسیکلت ایستاده و دو دست خود را روی شانه‌های صاحبش قرار داده است از مقابل دوربین رد می‌شود.

این ویدئوی جالب با کپشن «این یک بمب تصویر در تمام هندوستان است» در توئیتر به اشتراک گذاشته شد. این ویدئو از زمان انتشار در تاریخ 1 دسامبر در توئیتر تاکنون 100000 بیننده داشته و 3600 لایک دریافت کرده است. همچنین این ویدئو بیش از 1200 کامنت دریافت کرده است. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «با دیدن این ویدئو کلی خندیدم. ممنون.» کاربر دیگر نیز با قرار دادن شکلک خنده در کامنتی نوشت: «هر چیزی در هندوستان می‌تواند رخ دهد.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان