شاعری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

خشک شدن دریاچه ارومیه یک اتفاق عجیب و غریب بود/ اعتبار لازم برای احیای دریاچه اختصاص داده نشد

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: از ابتدای سال تاکنون، هیچ اعتباری برای احیای دریاچه ارومیه اختصاص داده نشد.

خشک شدن دریاچه ارومیه یک اتفاق عجیب و غریب بود/ اعتبار لازم برای احیای دریاچه اختصاص داده نشدعلی محمد شاعری، رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: خشک شدن دریاچه ارومیه یک اتفاق عجیب و غریب در دنیا بود که در حال حاضر از آن به عنوان پدیده نادر یاد می شود.

وی تصریح کرد: متأسفانه از ابتدای سال تاکنون، هیچ اعتباری برای احیای دریاچه ارومیه تخصیص داده نشد که با ادامه این روند، به طور حتم باید با برگشت دوباره این دریاچه به شرایط نرمال، خداحافظی کنیم.

شاعری با اشاره به شرایط تأسف بار تالاب ها ادامه داد: 50 درصد از تالاب های کشور خشک شدند که این آمار بسیار نگران کننده و تهدید جدی برای محیط زیست خواهد بود. 

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: در طی 50 سال گذشته تاکنون، 6 میلیون هکتار جنگل از بین رفته اند که وقتی این موضوعات را برای مسئولان تصمیم گیرنده مطرح می کنیم، تحت تاثیر اولویت های دیگر قرار گرفته و منابع لازم اختصاص داده نمی شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان