کشف یک میلیاردی کالای قاچاق در فداییان اسلام

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی پایتخت از کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در فداییان اسلام خبر داد.

کشف یک میلیاردی کالای قاچاق در فداییان اسلام

کشف یک میلیاردی کالای قاچاق در فداییان اسلامبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ کارآگاه "سعدالله گزافی"گفت: ساعت 21:20 دقیقه روز سه شنبه نوزدهم آذرماه امسال اکیپی از کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی هنگام گشت زنی در خیابان "شوش" به یک دستگاه خودروی سمند مظنون شدند.

وی با بیان اینکه پس از استعلام مشخص می‌شود که خودروی مذکور تحت تعقیب بوده و در هفتم آذرماه جاری سابقه توقیف از شهرستان "شازند" دارد، گفت: کارآگاهان دستور توقف خودروی سمند را صادر، ولی راننده آن بدون توجه به دستور و فرمان‌های پلیسی به سرعتش افزوده و از محل متواری می‌شود.

این مقام انتظامی عنوان کرد: عملیات دستگیری راننده خودرو آغاز و متهم که با حرکات مخاطره انگیز همچنان به فرار خود ادامه می‌داد به یک دستگاه خودروی سواری ال 90 که در حال تردد بود، برخورد می‌کند.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به اینکه برای جلوگیری از خسارت بیشتر کارآگاهان چند تیر هوایی شلیک و سپس لاستیک خودروی متهم را نشانه می‌گیرند، افزود: تعقیب و گریز ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان موفق شدند، خودروی متهم را در خیابان "فداییان اسلام" متوقف کنند.

این مقام پلیسی تصریح کرد: راننده خودروی سواری دستگیر و در بازرسی از خودروی وی، 67 رول پارچه خارجی فاقد فاکتور خرید و مجوز‌های کمرگی کشف شد.

گزافی اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را مبلغ یک میلیارد ریال برآورد کرده اند و متهم به همراه کالای قاچاق کشف شده برای انجام تحقیقات تکمیلی و سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان