اسد: آمریکا درحال سرقت نفت سوریه است

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، «بشار اسد»‌ رئیس جمهور سوریه در گفت‌وگو با شبکه چینی «فونیکس»، اعلام کرد که روند بازسازی کشورش آغاز شده اما سوریه نیازمند سرمایه‌گذاری بیشتر داخل و خارج است.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، اسد با ابراز امیدواری به اینکه شرکت‌های چینی بررسی سرمایه‌گذاری در بازار سوریه را بررسی کنند، گفت، سوریه با آزادسازی بیشتر مناطق از اشغال تروریسم، گفت‌وگو با شرکت‌های چینی را آغاز کرده تا تحریم‌ها را جبران کند و بتواند عملیات بازسازی کشور را پیش ببرد.

رئیس جمهور سوریه با اشاره به حضور غیرقانونی آمریکایی‌ها در کشورش تصریح کرد که «حضور آمریکایی‌ها غیرقانونی است» و اولویت سوریه برای مقابله با این حضور غیرقانونی، «زدن تروریست‌هاست» چون این مسئله، حضور آمریکایی‌ها را تضعیف، و گروه‌های سوری که تحت کنترل آمریکا فعالیت می‌کنند، متقاعد خواهد کرد که به آغوش میهن بازگردند و به تلاش‌های دمشق برای آزادسازی کل خاک کشور بپیوندند و در این حالت، دیگر افقی برای ماندن آمریکایی‌ها در سوریه باقی نخواهد ماند.

بشار اسد با اشاره به همکاری آمریکا و ترکیه در شمال سوریه نیز گفت، ایالات متحده آمریکا در حال سرقت نفت سوریه و فروش آن به ترکیه است؛ ترکیه‌ای که با همه گروه‌های تروریست در عملیات سرقت و فروش نفت سوریه همدست است. «رژیم ترکیه مستقیماً در فروش نفت (سوریه) قبلاً با جبهة النصره و بعد از آن با داعش و امروز با آمریکا همکاری می‌کند».

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان