علت استعفای پورسیدآقایی مشخص شد

شهردار تهران درباره علت استعفای پورسیدآقایی از سمت معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران توضیحاتی داد.

علت استعفای پورسیدآقایی مشخص شد
علت استعفای پورسیدآقایی مشخص شدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران در حاشیه مراسم اهدای 20 دستگاه ماشین حمل زباله به استان‌های سیل زده و درباره استعفای محسن پورسید آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از جمله معاونت‌های گسترده و وسیع در شهرداری تهران است که کار‌های سخت و بزرگی انجام می‌دهد.

شهردار تهران افزود: فشار‌های وارده در این مسئولیت او را (محسن پور سیدآقایی) خسته کرده بود و ما نیز به این نتیجه رسیدیم که بهتر است او را تغییر دهیم تا به عملکرد مثبت برسیم.

حناچی ادامه داد: حوزه حمل و نقل مشتمل از اتوبوسرانی، تاکسیرانی و شکل‌های دیگری از حمل و نقل است که یک مدیر را خسته می‌کند.

او با اشاره به انتصاب یوسف حجت به سمت سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: آقای حجت سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک در حال انجام کار‌های مقدماتی است.

شهردار تهران در پاسخ به این سوال که لایحه بودجه سال 99 شهرداری تهران چه زمانی ارائه می‌َشود، گفت: ما باید یک متمم بودجه‌ای برای سه ماهه پایانی سال به شورای شهر ارائه کنیم.

حناچی با اشاره به آخرین وضعیت شرکت بیدود گفت: پرداخت ضمانت ارائه شده از سوی شهروندان بابت دوچرخه‌های اشتراکی بر عهده شرکت است و این شرکت به تعهدات خود عمل می‌کند و ما به این شرکت پولی نداده‌ایم و فقط فضا را در اختیار او قرار داده‌ایم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان