وزیر ورزش و جوانان خبر داد:

فعالیت ۲۶۰۰ سمن در کشور

ایسنا/خراسان شمالی وزیر ورزش و جوانان از فعالیت ۲۶۰۰ سمن در کشور خبر داد.

فعالیت 2600 سمن در کشور

سلطانی فر، امروز، 28 آذر در جمع جوانان خراسان شمالی در بجنورد گفت: در ابتدای دولت یازدهم تعداد سمن های موجود در کشور 100 سمن بوده که در حال حاضر به 2600  سمن رسیده است.

وی با اشاره به اینکه سمن ها پل ارتباطی میان مردم و دولت هستند، اظهارکرد: هدف ما در دولت یازدهم و دوازدهم در ارتباط با سمن ها این است که تعامل منطقی را برقرار کنیم که به این هدف نیز رسیده ایم.

سلطانی فر افزود: از سوی دیگر خود سمن ها نیز با دستگاه های مختلف ارتباط دارند و این ارتباط سبب شده تا دولت و مردم راحت تر با یکدیگر صحبت کنند.

وی ادامه داد: سمن ها یکی از ابزار مهم مردم سالاری دینی تلقی می شود و نقش خود را به خوبی ایفا کرده اند.

وزیر ورزش و جوانان اظهارکرد: همین امر سبب شده در ناآرامی های دی ماه سال 96 و نیز آبان امسال از میان جمعیت افزون بر 300 هزار نفری اعضای سمن ها، حتی یک نفر نیز درگیر این ماجراها نشده که به دستگیری و یا زخمی شدنش انجامیده باشد.

وی توضیح داد: وجود امکان بیان راحت خواسته ها و مطلع بودن از سیاست های دولت موجب شده تا اعضای سمن ها ضرورتی نبینند که برای بیان خواسته ها و انتقادهای خود به خیابان بیایند.

سلطانی فر تربیت کادر مدیریتی آینده کشور را از مهمترین اهداف توسعه سمن ها دانست و افزود: در این راستا آموزش های لازم برای کسب تجربه به اعضا داده می شود تا ضمن تعامل با مسوولان بتوانند آموخته های خود را افزایش داده و در آینده سکان اجرایی کشور را در دست گیرند.

            

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان