بدهی ۲۵ میلیاردی و مالیات ۱۰ میلیاردی روی دست مالکان نفت

مدیر روابط عمومی باشگاه نفت می‌گوید این باشگاه برای فصل آینده با قدرت به کارش ادامه می‌دهد.

بدهی 25 میلیاردی و مالیات 10 میلیاردی روی دست مالکان نفت

حسین قدوسی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط باشگاه نفت و اینکه گفته می‌شود این باشگاه در فصل آینده به فعالیتش ادامه نمی‌دهد اظهار کرد: بر خلاف هجمه‌ها و شایعات، نفت به طور هدفمند به کارش ادامه می‌دهد و این تیم همچنان فعالیت خود را دارد. ما در حال حاضر مذاکره با دو سه گزینه برای سمت سرمربیگری تیم داریم و استراتژی باشگاه این است که نام آنان را فعلا منتشر نکنیم.

مدیر روابط عمومی باشگاه نفت در ادامه افزود: باشگاه نفت توسط بخش خصوصی اداره می‌شود و مشکلاتی در راستای مشخص شدن مالکیتش دارد که با رایزنی‌هایی که صورت گرفته در حال مرتفع شدن است. امیدوارم وزارت نفت همکاری بیشتری با ما داشته باشد تا وضعیت این باشگاه مشخص شود.

او درباره وضعیت بدهی‌های این تیم تصریح کرد: در ابتدا مقرر بود 15 میلیارد تومان بدهی این باشگاه را پرداخت کنیم که الان اعلام شده این مبلغ 25 میلیارد تومان است. هر روز هم از فدراسیون نامه‌ای دریافت می‌کنیم مبنی بر اینکه فلان بازیکن یا مربی از ما طلبکار است. در حالی که نام آن‌ها در لیست بدهی‌های اعلام شده به ما وجود ندارد. همچنین اعلام شد که بدهی مالیاتی ما 2 میلیارد و 200 میلیون تومان است ولی اکنون مشخص شده که مبلغ واقعی 5 برابر این مقدار است. این‌ها همه هزینه‌های جدیدی بر مالک باشگاه تحمیل کرده و مشکلات بزرگی برای ما به وجود آورده است.

روابط عمومی باشگاه نفت افزود: نفت تا نیم فصل 41 درصد از مبلغ قراردادهای بازیکنان را پرداخت کرد و در آن زمان جزو تیم‌های خوش‌پرداخت لیگ برتر بود اما وقتی موانع بر سر مالکیت این باشگاه برطرف نشد، پرداختی‌ها را متوقف کرد. البته الان هم تیم‌هایی هستند که پرداختی کمتری نسبت به نفت داشتند ولی این همه هجمه نسبت به آن‌ها وجود ندارد.

او درباره وضعیت بازیکنان این تیم برای فصل آینده خاطرنشان کرد: تعدادی از بازیکنان با ما قرارداد دارند و تعدادی از آن‌ها هم بازیکن آزاد هستند. کم‌لطفی‌های زیادی صورت گرفته است و بازیکنان به حق‌شان نرسیده‌اند. سال گذشته آن‌ها 20 تا 30 درصد قراردادشان را دریافت کردند اما امسال 41 درصد دریافتی داشتند. ان‌شاءالله مشکلات مالکیت این تیم برطرف می‌شود و تیم برای فصل آینده با آرامش به کار خود ادامه می‌دهد. ما از گل‌محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تشکر می‌کنیم.

قدوسی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا رضا اسدی از پرسپولیس پیشنهاد دارد گفت: اسدی با ما همچنان قرارداد دارد و باشگاه پرسپولیس به ما درخواستی مبنی بر اینکه این بازیکن را می‌خواهند اعلام نکرده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر