در بسته اجتماعی ایسنا بخوانید

از تشکیل کلاس در پنجشنبه‌ها تا علت مرگ دلفین در دلفیناریوم برج میلاد

«تشکیل کلاس در ۵شنبه‌ها برای جبران عقب‌ماندگی درسی»، «تشریح جزئیات علت مرگ دلفین در دلفیناریوم برج میلاد» و«۹۹، سال سخت‌تری خواهد بود» از جمله مهمترین اخبار اجتماعی ایسنا طی امروز (۹ دی ماه) هستند.

از تشکیل کلاس در پنجشنبه‌ها تا علت مرگ دلفین در دلفیناریوم برج میلاد

به گزارش ایسنا، امروز (9 دی ماه) 44 خبر،مصاحبه و گزارش در اداره اخبار اجتماعی ایسنا منتشر شد که مهمترین آن‌ها به همراه لینک خبر در ادامه می‌آید:

مادران ایرانی سال گذشته در چه سنی کودکان خود را به دنیا آورده‌اند؟

بر پایه آمار ولادت‌های ثبت شده در سال گذشته بیشترین سهم ولادت‌های رخ داده با 385 هزارو 790 ولادت متعلق به مادران 25 تا 29 سال بوده است.

بازگشت دوچرخه‌های بیدود از فردا/ حمایت شهرداری از همه شرکت‌های دوچرخه اشتراکی

یعقوب آزاده دل - مدیر واحد حمل و نقل پاک شهرداری تهران - از بازگشت دوچرخه‌های اشتراکی بیدود از صبح فردا (سه شنبه) خبر داد.

تشریح جزئیات علت مرگ دلفین در دلفیناریوم برج میلاد

مجتبی عبادی - پیمانکار بهره‌بردار از دلفیناریوم برج میلاد - در مورد مرگ یک دلفین در این مجموعه توضیحاتی را ارائه و اعلام کرد که هیچ شیر دریایی در مجموعه دلفیناریوم تلف نشده است.

تحویل 6500 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد تا پایان سال

سید مرتضی بختیاری - رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) - از تحویل 6500 واحد مسکونی به مددجویان نیازمند تا پایان سال خبر داد.

تشکیل کلاس در 5شنبه‌ها برای جبران عقب‌ماندگی درسی/ تغییر تقویم آموزشی با توجه به اقلیم کشور

عباس سلطانیان - مدیرکل دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش - با تاکید بر اینکه تعطیلی‌ مدارس به دلایل مختلف از جمله آلودگی هوا نباید به فرایند یاددهی و یادگیری لطمه بزند، گفت: شورای عالی آموزش و پرورش در ماده 96 آیین‌نامه اجرایی مدارس به این موضوع اشاره و تاکید کرده است که اگر به دلیل شرایط اضطراری، مدرسه تعطیل و باعث تغییر تقویم سالانه شود، مدیر مدرسه باید نسبت به جبران عقب‌افتادگی اقدام کند.

حل مشکلات دانش‌آموزان و معلمان بازداشتی در حوادث آبان ماه

محسن حاجی میرزایی - وزیر آموزش و پرورش - به پرسش درباره وضعیت معلمان و دانش‌آموزان بازداشتی در حوادث آبان ماه پاسخ داد و گفت: طبق آخرین آمار و گزارش‌ها مشکل دانش‌آموزانی که دچار مسئله شده بودند حل شده، همچنین مسئله معلمان و برخی کارکنان در سراسر کشور نیز حل شده است.

99، سال سخت‌تری خواهد بود / منطبق با جیب مملکت عمل خواهم کرد

دکتر سعید نمکی - وزیر بهداشت - ضمن اشاره به مطالبات وزارت بهداشت از تامین اجتماعی و پرداخت تدریجی معوقات مراکز درمانی گفت: چنانچه شرایط اقتصادی کشور با این آهنگ پیش رود، سال 99 سال سخت‌تری خواهد بود و بنده نیز به عنوان مدیر ارشد مجموعه، به گونه‌ای عمل خواهم کرد که منطبق با جیب مملکت باشد و مطمئنم که مردم چنانچه بی‌عدالتی مشاهده نکنند، صبوری خواهند کرد.

وزارت بهداشت: مشکل داروهای تالاسمی به دلیل معوقات بیمه‌هاست نه کمبود دارو

در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر کمبود شدید داروی آهن‌زدای بیماران تالاسمی و نامه رییس دفتر ریاست جمهوری به وزیر بهداشت در این باره، دکتر کیانوش جهانپور - سخنگوی سازمان غذا و دارو - تاکید کرد که مشکل نبود این دارو در برخی داروخانه‌ها به معوقات بیمه‌ها به داروخانه‌ها و به تبع آن بدهی داروخانه‌ها به شرکت‌های پخش بازمی‌گردد.

شیفت بعدازظهر دندان‌پزشکی‌های دولتی به بخش خصوصی واگذار شد + جزییات

دکتر علیرضا رئیسی - معاون بهداشت وزارت بهداشت - جزییات واگذاری مراکز دندان‌پزشکی این وزارتخانه به بخش خصوصی را تشریح کرد.

آخرین وضعیت کیفیت سوخت توزیعی در کشور

زهرا سماعی - سرپرست دفتر پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست - ضمن اشاره به بهبود کیفیت سوخت گازوئیل و بنزین در کشور طی مهر و آبان نسبت به ابتدای امسال گفت: بر اساس نمونه‌برداری‌های انجام شده کیفیت سوخت کشور نزدیک به حد استاندارد بود و از این رو آلودگی هوا در کلانشهرهای کشور طی این مدت ارتباطی به کیفیت سوخت نداشت.

سهم 61 درصدی خودروها و موتورها در تولید ذرات معلق پایتخت

حسین شهیدزاده - مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران - گفت: بر اساس سیاهه انتشار سال 96 که به‌تازگی منتشر شده است، سهم منابع متحرک در تولید ذرات معلق 60.8 درصد بوده است.

هلال ریاست ساختمان صلح کی کامل می‌شود؟

هلال احمر ایران؛ نهادی مردمی با خدماتی ملی و بین‌المللی است که وظیفه خطیر امداد و نجات را بر عهده دارد و در شرایط بحران، نوک پیکان انتظارات متوجه اوست؛ این نهاد مردمی با حجم وسیعی از مسوولیت‌ها و البته آوازه‌ای درخشان در میان جمعیت‌های ملی دنیا، امروز اما درگیر برخی حواشی است و تحت تاثیر همین حواشی نیز مدتی‌است که بدون فرمانده کار خود را ادامه می‌دهد.

پنج خبر پربازدید امروز به شرح زیر هستند:

تشکیل کلاس در 5شنبه‌ها برای جبران عقب‌ماندگی درسی/ تغییر تقویم آموزشی با توجه به اقلیم کشور

99، سال سخت‌تری خواهد بود / منطبق با جیب مملکت عمل خواهم کرد

تشریح جزئیات علت مرگ دلفین در دلفیناریوم برج میلاد

حل مشکلات دانش‌آموزان و معلمان بازداشتی در حوادث آبان ماه

آسیب‌دیدگی زانو و افزایش احتمال ابتلا به آرتریت

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان