ماهان شبکه ایرانیان

شهردار منطقه ۶ خبر داد

دانشگاه تهران آماده مراسم تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

تورج فرهادی شهردار منطقه ۶ تهران با تشریح اقدامات شهرداری منطقه، از آماده باش نیروها برای میزبانی باشکوه از عزاداران مراسم وداع با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش در دانشگاه تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام شهرنوشت، تورج فرهادی با بیان اینکه  پرچم های بلند سطح منطقه نیز به رنگ مشکی درآمده است گفت: طی هماهنگی با ستاد اقامه نماز، مسئولان دانشگاه تهران، نیروی انتظامی، پلیس راهور و اورژانس آماده برگزاری با شکوه مراسم هستیم. چاپ یا نصب بنر، نصب تعداد 50 پایه پرتابل، ایجاد 6هزار متر ریسه های مشکی در میادین فردوسی، انقلاب، ولیعصر (عج)، فاطمی و اسدآبادی از اقدامات شهرداری منطقه برای این مراسم است.  

وی بیان کرد: در ساختمان‌های مرکزی، شماره 2 و 4 و کلیه ساختمان‌های نواحی ریسه‌ها و پارچه‌های مشکی نصب شده است. همچنین در 20 نقطه از عرشه‌های پل‌های عابر پیاده و سواره رو، پرچم‌های الوان حذف و پرچم‌های مشکی جایگزین شده است.

فرهادی با اشاره به نظافت و پاکسازی محل برگزاری مراسم در حین و بعد از مراسم توسط نیروهای منطقه 6، افزود: 500 نیروی کارگری در طول محدوده جغرافیایی منطقه 6 حد فاصل چهارراه ولیعصر تا نواب و حدود 80 دستگاه ماشین آلات و ادوات مکانیزه اعم از جارو، واتر جت و خاور به کار گرفته شده و در طول مسیر برای جمع‌آوری مازاد رفت و روب مشغول فعالیت هستند. در محور هم کلیه عوامل فضای سبز با توجه به تراکم جمعیت در مراسم تشییع، هرس شاخه های مزاحم و مشکل ساز را انجام دادند.

شهردار منطقه 6 با تاکید بر هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن این مراسم در دانشگاه تهران، اظهار کرد: از دیروز تعداد 100 نیرو در محوطه دانشگاه تهران همراه با ادوات مخصوص مانند جاروی مکانیزه و 4 دستگاه خاور حضور دارند تا محیط پیرامونی محل برگزاری نماز و محوطه و خیابان‌های اطراف دانشگاه تهران را نظافت کنند. علاوه بر این در جایگاه برگزاری نماز اقدامات دیگری مانند آماده‌سازی محوطه جایگاه نماز و اطراف دانشگاه تهران، رنگ آمیزی جداول، شستشوی نرده‌های محوطه جایگاه نماز، پاکسازی و واکاری چمن‌های اطراف دانشگاه تهران انجام شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان