دری نجف آبادی:

خون سردار سلیمانی سرنوشت منطقه را تغییر خواهد داد

ایسنا/مرکزی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: خون سردار سلیمانی و همراهانش قطعا سرنوشت منطقه را تغییر خواهد داد.

خون سردار سلیمانی سرنوشت منطقه را تغییر خواهد داد

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی صبح امروز یکشنبه در اجتماع طلاب و روحانیون استان مرکزی که در محکومیت جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سپهبد قاسم سلیمانی، برگزار شد، اظهار کرد: شهید قاسم سلیمانی و یاران باوفای ایشان فداکارترین انسان ها و قهرمان اصلی مردم ایران و عراق بودند و نه تنها به امت اسلام، بلکه به کل جهان بشریت تعلق داشتند.

وی افزود: آمریکا با این کار خیال کرد با اینکار به ایران ضربه می زند ولی نمی داند که با اینکار سبب شد از خون پاک این شهیدان هزاران هزار لاله نوظهور بروید و برای آینده تاریخ اسلام تربیت شود. جوانان باغیرت دو کشور ایران و عراق راه سلیمانی را با قدرت و اقتدار ادامه خواهند داد و هیچ گاه اجازه نمی دهند یزیدان زمانه به اهداف پلیدشان برسند.

دری نجف آبادی تاکید کرد: در گذشته تاریخ، حکومت بنی امیه علیرغم اقدامات پلید خود هیچگاه نتوانست نام سیدالشهدا(ع) و زینب کبری(س) را از یادها ببرند و امروزه  نیز آمریکا و مزدوران آنها از تحقق چنین امری عاجز خواهند ماند. آنها با این کارشان باعث شدند که یاد شهدای این انقلاب و جانبازان این سرزمین بیش از گذشته در دلها شعله ور شود و اعتقاد و ایمان مردم در مقایسه با گذشته افزایش یابد.

وی با اشاره به شهدایی که از زمان های قبل از انقلاب تا به امروز تقدیم انقلاب اسلامی ایران شده اند، خاطر نشان کرد: اگرچه از دست رفتن بسیاری از یاران با وفای انقلاب از جمله شهید بهشتی، شهید مطهری و... خاطر ما را آزرده کرده است، اما مکتب ولایت گونه و فقاهت بی نظیر آنها سبب شده است تا راه آنها با قدرت و عظمت ادامه پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: آثار خون شهدا مسئولیت ما را صد برابر کرده است و وظیفه سنگینی را در قبال اهداف و ارزش های انقلاب بر دوش ما گذاشته است.

دری نجف آبادی با بیان اینکه سردار سلیمانی با ایمان، فداکاری، اخلاص و عشق به اهل بیت در تمامی صحنه های انقلاب حاضر بود، افزود: این فرمانده آگاه و زمان شناس با کمک دلیرمردان این سرزمین مرزهای کشور را از شر جنایتکاران داعش حفاظت کرد. سیاست او عین دیانت و و دیانتش عین سیاستش بود.

وی اظهار کرد: سردار سلیمانی جریانی را ساماندهی کرد که شجره خبیث داعش را ریشه کن کرد. داعش زمانی به مرزهای ما بسیار نزدیک بود و اگر سردار سلیمانی و سربازانش نبودند این جنایتکاران در شهرهای ایران پراکنده می شدند.

دری نجف آبادی با بیان اینکه با تلاش او جریانات خطرناک منطقه ظرف حدود چهار سال ریشه کن شدند در حالی که دشمن تصور می کرد نابودی این جریانات حدود 20 سال زمان خواهد بود، افزود: سردار سلیمانی نوک پیکان مبارزه با دشمن بود و اقدامات او در سقوط داعش در موصل به تنهایی یک کتاب بزرگ است.

وی اظهار کرد: داعش می خواست منطقه را با ایجاد پایگاه در اختیار بگیرد و حکومت های اسلامی، دینی و عاشورایی منطقه را از پای دربیاورد، اما نتوانست. در واقع از بین بردن چنین شجره خبیثه ای در منطقه افرادی همچون سردار سلیمانی و مهدی المهندس را لازم داشت، اینکار تنها از تربیت یافتگان دانشگاه اسلام و اهل بیت ساخته بود.

دری نجف آبادی به جایگاه مردمی و محبوبیت سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: عظمت تشییع شهدا در عراق و خوزستان را شاهد بودیم و بزودی شاهد حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع این شهید بزرگوار در دیگر نقاط کشور نیز خواهیم بود.

وی ترور این دو شهید بزرگوار و همراهانشان در خاک عراق را تجاوز آشکار آمریکا به ملت ایران و عراق دانست و با تاکید بر اینکه این جنایت باید در مجامع بین المللی محکوم شود، افزود: آنها اگر ذره ای انصاف داشته باشند باید این جنایت بین المللی را محکوم کنند، این جنایت قابل توجیه و دفاع نیست.

دری نجف آبادی افزود: شر آمریکایی ها و اسراییل و آل سعود باید از سر منطقه کم شود. این راه امام، رهبری، مطهری ها، رجایی ها و ... است و وظیفه همه ماست که در این بسیج عزت آفرین نقش آفرینی کنیم.

شرکت کنندگان در این مراسم، در ادامه از حوزه علیمه امام خمینی(ره) تا دفتر امام جمعه اراک راهپیمایی کرده و با سر دادن شعارهایی انزجار خود را از جنایت آمریکا اعلام کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر