زننده تک گل تیم ملی امید: مثل یک سرباز برای ایران تمام تلاشمان را می‌کنیم

هافبک تیم ملی امید می‌گوید اگر تیمش مقداری دقت داشت، می‌توانست برنده دیدار با ازبکستان باشد.

زننده تک گل تیم ملی امید:  مثل یک سرباز برای ایران تمام تلاشمان را می‌کنیم

رضا دهقانی هافبک تیم ملی امید در گفت‌وگو با ایسنا،  درباره تساوی تیمش مقابل امیدهای ازبکستان در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: ازبکستان تیم جنگنده و خوبی است ولی ما با برنامه توانستیم در بیشتر دقایق دیدار توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم و در نهایت بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

او ادامه داد: معمولا اولین دیدارها سخت ترین دیدار است. ما موقعیت های زیاد خوبی داشتیم که اگر کمی دقت می‌کردیم، می‌توانستیم برنده بازی باشیم. با همین یک امتیاز هم می‌توانیم به ادامه مسابقات امیدوار باشیم.

هافبک تیم نساجی مازندران در مورد گلزنی اش در دیدار برابر ازبکستان گفت: گل زدن حاصل یک کار تیمی است که همه بچه ها زحمت کشیدند و خدا را شکر من توانستم زحمت کل تیم را به ثمر برسانم.

دهقانی افزود: از آقای استیلی بخاطر فرصتی که در اختیارم قرار داد تشکر می کنم وخدا را شکر که توانستم جواب اعتماد ایشان را بخوبی بدهم.

هافبک تیم ملی امید در پایان گفت: مثل یک سرباز در لباس مقدس تیم ملی برای به اهتزاز در آوردن پرچم عزیز کشورمان تمام تلاشمان را می کنیم تا بتوانیم بعد از چهار دهه جواز صعود به المپیک را کسب کنیم تا دل مردم شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان