ماهان شبکه ایرانیان

جیپ رانگلر ۴XE PHEV برای اولین بار در نمایشگاه لوازم الکترونیکی رونمایی شد

به دلیل برگزار نشدن نمایشگاه‌های خودرو مهم در ماه ژانویه، خودروسازانی مثل جیپ در نمایشگاه لوازم الکترونیکی لاس‌وگاس از محصولات جدید خود رونمایی می‌کنند

به دلیل برگزار نشدن نمایشگاه‌های خودرو مهم در ماه ژانویه، خودروسازانی مثل جیپ در نمایشگاه لوازم الکترونیکی لاس‌وگاس از محصولات جدید خود رونمایی می‌کنند. جیپ در این مراسم سه مدل شارژی هیبریدی به نمایش درآورد که نشانگر آینده الکتریکی این خودروساز هستند. دوتا از آن‌ها یعنی رنه‌گید و کامپس PHEV را قبلا در نمایشگاه خودرو ژنو 2019 دیده بودیم. اما جیپ رانگلر PHEV برای اولین بار در این مراسم رونمایی شده است.
رنه‌گید و کامپس از موتور 1.3 لیتری توربوشارژ در کنار یک موتور الکتریکی بهره می‌برند که توانی بین 190 تا 240 اسب بخار تولید می‌کنند. هردو مدل در حالت تمام الکتریکی با هربار شارژ می‌توانند مسافت 50 کیلومتری را طی کنند و سرعت نهایی آن‌ها در این حالت 130 کیلومتر بر ساعت است.
جیپ قصد دارد تا سال 2022 نسخه الکتریکی تمام مدل‌های کنونی خودش را تولید کند. جیپ در کنفرانس خبری این نمایشگاه اعلام کرد اطلاعات بیشتر درباره این سه مدل طی ماه‌های آینده در نمایشگاه‌های خودرو ژنو، پکن و نیویورک منتشر می‌شود.
اینکه رانگلر هم از پیشرانه کامپس و رنه‌گید استفاده می‌کند یا خیر مشخص نیست.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان