رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری:

شکل گیری کارگاه های صنایع دستی ضروری است

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در مراسم تجلیل از صادرکنندگان و فروشندگان برتر صنایع دستی، شکل گیری کارگاه های صنایع دستی و به روز شدن آن را ضروری دانست.

شکل گیری کارگاه های صنایع دستی ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، زهرا احمدی پور در سومین مراسم تجلیل از صادرکنندگان برتر صنایع دستی که امروز پنجم دی ماه در سالن آمفی تئاتر سازمان برگزار شد گفت: راه برون رفت ما از مشکلات اقتصادی توجه به فرآورده های دستی با توجه به نقش مهم آن در اقتصاد مقاومتی است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به نقش هنرهای سنتی و فرآورده های دستی در ایجاد اشتغال پایدار اشاره و بیان کرد: صنایع دستی، کمترین خسارت را به محیط زیست ما وارد می کنند و ما باید به ایجاد کارگاه های کوچک، به روز کردن صنایع دستی و شناخت ذائقه مخاطب توجه کنیم.

احمدی پور با اشاره به این که در سیاست گذاری ها باید توجه بیشتری به صنایع دستی شود گفت: باید مراقب باشیم که در سیاست گذاری ها به صنایع دستی به مثابه یک موضوع که در درجه چندم اهمیت قرار دارد نگاه نشود.

وی همچنین بیان کرد: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به تولید و صادرات فرآورده های دستی به عنوان محصولاتی که ما را به گذشته و هویت خود پیوند می دهند و انتقال دهنده این فرهنگ به آینده هستند توجه می کند امید که بخش خصوصی هم در کنار ما باشد تا هر چه بیشتر بالندگی صنایع دستی خود را به تماشا بنشینیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان