جام جهانی جوانان - کره جنوبی

مهدی‌خانی: ایران شگفتی ساز جام جهانی است/ نتایج عجیبی رقم می خورد

زننده تنها گل تیم جوانان ایران برابر کاستاریکا گفت: تیم ما با برتری برابر کاستاریکا خود را به عنوان پدیده جام جهانی معرفی کرد.

مهدی‌خانی: ایران شگفتی ساز جام جهانی است/ نتایج عجیبی رقم می خورد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی خانی که در دیدار تیم فوتبال جوانان ایران برابر کاستاریکا موفق شد گل پیروزی ایران را به ثمر برساند پس از این بازی گفت: خدا را شکر می کنم که به یک برد خوب دست پیدا کردیم. خوشحالم که توانستم گل پیروزی ایران را بزنم و امیدوارم در دیدارهای آینده هم این روند ادامه داشته باشد.

وی در مورد ارزیابی اش از تیم حریف گفت: کاستاریکا تیم خوبی بود که روی توپ های سوم خوب بهم پاس می دادند اما ما توانستیم از موقعیتی که داشتیم استفاده کنیم. خدا را شکر که توانستیم به برتری برسیم.

مهدی خانی که بازی تیم های زامبیا و پرتغال را هم دیده است در مورد حریف بعدی ایران گفت: تیم زامبیا هم تیم خوبی است و روی کارهای قدرتی و بدنی مانور خواهند داد. البته ما هم تیم خوبی هستیم.

وی در مورد اینکه تیم ایران می تواند به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شود گفت: در سن جوانان چیزی دور از دسترس نیست و نتایج عجیب رقم خواهد خورد. امیدوارم در دو بازی آینده هم نتیجه بگیریم و به عنوان تیم اول صعود کنیم. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان