وزیر نیرو وارد همدان شد

ایسنا/همدان دقایقی پیش وزیر نیرو به منظور افتتاح ۴۲۹۷ پروژه توسعه ای شرکت های توزیع نیروی برق در سراسر کشور وارد همدان شد.

وزیر نیرو وارد همدان شد

این پروژه ها با هدف کاهش خاموشی ها، پایداری بیشتر شبکه های برق و رفع سریع خرابی های شبکه توسط رضا اردکانیان، وزیر نیرو به بهره برداری می رسد.

با افتتاح این تعداد پروژه برق در کشور 721 هزار مشترک جدید خانگی، صنعتی و کشاورزی به مشترکین اضافه خواهد شد و توسعه ظرفیت های اتوماسیون و هوشمندسازی را خواهیم داشت. اعتبار 4297 پروژه توسعه ای شرکت های توزیع برق کشور 1912.4 میلیارد تومان بوده است.

همچنین نیروگاه 7 مگاواتی خوشیدی در شهرستان کبودراهنگ با 70 میلیارد تومان با حضور وزیر نیرو افتتاح می شود. تعداد کل پنل های این نیروگاه 19 هزار و 440 عدد بوده که 3240 عدد پنل دنبال کننده دارد و 16 هزار و 200 عدد آن دارای استراکچر ثابت است و شش ترانس به ظرفیت هر کدام 1250 کیلووات آمپر دارد.

تولید 1400 مگاوات ساعت تولید انرژی الکتریکی در یکسال، جلوگیری از انتشار 9598 تن دی اکسید کربن، صرفه جویی 3.95 میلیون مترمکعب در سوخت های فسیلی در یکسال و صرفه جویی 3060 مترمکعب در مصرف آب در یکسال از اهداف و تأثیرات این نیروگاه خواهد بود.

همچنین نیروگاه مقیاس کوچک در شهرستان کبودراهنگ با 17.6 میلیارد تومان اعتبار در ادامه سفر یکروزه وزیر نیرو به استان همدان افتتاح خواهد شد که 45 هزار و 600 مگاوات ساعت تولیدی انرژی الکتریکی در یک سال، کاهش تلفات شبکه، ایجاد 30 شغل در زمان نصب و ایجاد 14 شغل در زمان بهره برداری از تأثیرات این پروژه است.

به گزارش ایسنا، در مجموع امروز -سه شنبه یکم بهمن ماه- 2000 میلیارد تومان پروژه در صنعت برق به صورت ویدئوکنفرانسی از همدان افتتاح می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان