از سرم کریستال مو کی استفاده کنیم؟!

سرم مو کریستال یکی از محصولات آرایشی است که برای خشک و خشن بودن مو مورد استفاده قرار می گیرد. سوالی که مطرح می شود این است که چه موقع می توان از سرم مو استفاده کرد؟

از سرم کریستال مو کی استفاده کنیم؟!

سرم مو کریستال یکی از محصولات آرایشی است که برای خشک و خشن بودن مو مورد استفاده قرار می گیرد. سوالی که مطرح می شود این است که چه موقع می توان از سرم مو استفاده کرد؟

 

 استفاده از سرم کریستال بعد از سشوار یا قبل از آن

اخیرا محصول جدیدی در بازار آرایش و زیبایی با نام کریستال مو وارد شده که می توان گفت به نوعی مشتریان خاص خود را پیدا کرده است به طوری که اکثر افرادی که از خشک و خشن بودن مو ...
 
اخیرا محصول جدیدی  در بازار آرایش و زیبایی با نام کریستال مو وارد شده که می توان گفت به نوعی مشتریان خاص خود را پیدا کرده است به طوری که اکثر افرادی که از خشک و خشن بودن مو هایشان رنج میبردند با این ماده ی آرایشی توانستند تا حدودی موهایشان را از زبری و خشکی در بیاورند اما این مستلزم زمان صحیح استفاده از این محصول است. برای اینکه بدانید چه زمانی از این ماده ی نرم کننده استفاده نمایید به پاسخ این سوال توجه کنید:
 

چه زمانی از کریستال مو استفاده کنیم  قبل از سشوار و اتو کشیدن مو  یا بعد از آن؟

  1. برای خانمهای با موهای فر طبیعی و البته کمی خشک بلافاصله بعد از حمام  روی موی نم دار و مرطوب و همینطور لابه لای موها .
     
  2. خانمهای با موهای حالت دار اما رنگ و مش شده قبل از سشوار  یا اتو کشیدن کمی از کریستال مو را به نوک انگشتان زده و لابه لای موها بزنند و به همراه رطوبت کم موها آنها را سشوار بکشند.اگر بعد از سشوار هم از کریستال استفاده کنند ممکن است حالت موها که با سشوار درست شده تغییر کرده و موها صاف شوند پس ترجیحا پس از سشوار دیگر از آن استفاده نکنید.
     
  3. موهای زبر اما نرم و صاف بعد از پف دادن موها با سشوار و استفاده از اتو ی مو یا کشیدن سشوار کامل به میزان خیلی کم و تنها با نوک انگشتان روی موها زده شود که این مقدار برای گرفتن خورده های روی موها زده می شود.
     
  4. و برای نرمی موهای پسران و آقایانی که موهای زبر و خشنی دارند بدون سشوار و اتو می تواند هم آنها را براق کند و هم نرم و خوش حالت.
     
  5. بیشترین زمان مصرف کریستال مو قبل از سشوار کشیدن موهای زبر و خشن و آسیب دیده توسط   رنگ و مش است که کار را برای سشوار و اتو کشیدن موها راحتتر می کند.
  6. منبع : سیمرغ
     
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان