ایده‌هایی برای اتا ق بدون کمد

هنوز نمی‌دانید برای اتاق او چه کمدی مناسب‌تر است؟

ایده‌هایی برای اتا ق بدون کمد

آیا کودک‌تان کمد لباس ندارد؟ هنوز نمی‌دانید برای اتاق او چه کمدی مناسب‌تر است؟ در واقع کمد لباس یک اتاق کوچک در دل اتاق کودک است که می‌تواند خیلی ساده باشد و فقط یک میله داشته باشد یا قفسه و طبقه‌بندی هم داشته باشد. گاهی تنها چیزی که از کمد لباس دیده می‌شود، فقط یک در است و یک جعبه بزرگ و گاهی هم همه چیز نمایان است. اغلب پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های ما، کمد لباس نداشته‌اند، چرا که نخستین بار از سال 1940 ساختن این کمدها شروع شد و وارد طراحی خانه‌ها شدند. اگر اتاق کودک‌تان کمد ندارد و نمی‌توانید برای این کار خیلی هزینه کنید، بهتر است یا خودتان دست به کار شوید و از خلاقیت‌تان استفاده کنید یا از ایده‌های ما در اینجا، استفاده نمایید. یک گوشه معمولی اتاق هم می‌تواند این فضا را ایجاد کند:

 

 

این عکس، یک کمد لباس خلاقانه دوچرخه‌ای است. فضای کمی از اتاق را اشغال می‌کند و از طرفی متحرک هم هست و به هر جا که بخواهید قابل انتقال می‌باشد.

 

 

 

 

 

این یکی شبیه گنجه‌ها و کمدهای مادربزرگ‌ها و خیلی جادار است و خیلی چیزها را در خودش جا می‌دهد.

 

 

این اتاق یک دختر نوجوان است. کمد بی‌در (اتاق لباس) که در این اتاق قرار گرفته، کمک می‌کند تا هر چیزی را که می‌خواهید به راحتی پیدا کنید و بردارید، چرا که همه چیز جلوی دید است.

 

 

پایه‌های این آویز لباس، فلزی و سوار کردنش هم آسان است. یک تکه چوب معمولی هم به عنوان پایه چوب لباسی‌ها می‌باشد. این رخت‌آویز برای مهمان‌ها نیز مفید است و در مهمانی‌ها بسیار کاربرد دارد.

 

 

این یکی خیلی هم خلاقانه است. می‌توانید به جای میله نصفه،‌ از میله بلند استیل استفاده و لباس‌های بیشتری را از آن آویزان کنید. میمون آویزان از میله که روی دیوار نقاشی شده، به این کار زیبایی زیادی داده است.

 

 

 

در این اتاق، شما رخت‌آویز نمی‌بینید. از گیره برای آویزان کردن لباس‌ها استفاده شده است. فکرش را بکنید شما می‌توانید یک فضای به کار نیامدنی و بدون استفاده را با راحت‌ترین و ارزان‌ترین قیمت، به یک جای مناسب برای آویزان کردن لباس‌ها تبدیل کنید. هم جنبه دکوری دارد و هم بسیار کاربردی است.

 

 

در یک اتاق کودک به دلیل انبوهی از وسایل و لوازم،‌ هر فضای پرتی می‌تواند بسیار کاربردی باشد. می‌توانید طبقه‌بندی کمد را بردارید و از این قسمت برای آویزان کردن لباس‌های بلند فرزندتان استفاده کنید.

 

 

 

در این اتاق کودک دخترانه، یک میله مخصوص آویزان کردن لباس روی دیوار نصب شده و لباس‌های کودکانه از آن آویزان است. تناسب رنگی میله و رخت‌آویزها با سایر وسایل اتاق، باعث ایجاد هارمونی بیشتر می‌شود. این جور آویزان کردن لباس‌ها یک مزیت خوب دارد. اینکه همه لباس‌ها جلوی چشم هستند و به راحتی می‌توانید همان لباسی که مد نظرتان است را پیدا کنید.

 

گوشه‌های این اتاق با وسایل پر شده‌اند. دراور،‌ جعبه، شِلف، آویز، هم از دیوارها استفاده کامل شده و هم از سطح زمینی. رنگ سفید، بارزترین رنگ در این اتاق است.

 

 

یک جعبه دیواری (باکس)، یک شلف دیواری، یک میله برای آویزان کردن لباس. اینها دقیقا تمام آن چیزهایی هستند که شما برای یک اتاق لباس نیاز دارید. شلف صورتی رنگ در کنار رنگ طوسی دیوار، ترکیب رنگی زیبایی ایجاد کرده است. لباس‌ها تا شده‌اند و روی شلف قرار گرفته‌اند. همه چیز رو بوده و برای پیدا کردن لباس‌ها، کارتان خیلی راحت است.

 

 

 یک کمد لباس که داخل آن میله و رخت‌آویز است. کمد در ندارد و همین باعث می‌شود که انتخاب و برداشتن و گذاشتن لباس راحت‌تر باشد. چند عدد باکس در بالا و پایین کمد، برای قرار دادن خرده‌ریزه‌ها و وسایل و لباس‌های کوچک‌تر باعث

مرتب‌شدن اتاق می‌شود.

رنگ باکس‌ها هم با رنگ اتاق و قالیچه هماهنگی دارد. رنگ لباس‌های داخل کمد نیز تناسب زیادی به این اتاق پسرانه دارد.

 

 این کمدهای در دار و قفل‌دار با وسایل اتاق و رنگ آنها کاملا در تناسب هستند. دو ردیف میله مخصوص آویزان کردن لباس دارند، بنابراین فضای بیشتری را در اختیار کودک‌تان قرار می‌دهند. از آنجایی که در دار است، ایده خوبی برای نگهداری سایر وسایل و خرده‌ریزه‌های کودک‌تان محسوب می‌شود،‌ چرا که همه چیز پشت در این کمد پنهان می‌گردد.

 یک طراحی متفاوت، ولی ساده. یک باکس سفید برای آویزان کردن لباس‌های کودک که با پرده، پوشانده شده است. پرده از وسط باز است (برش دارد) تا لباس مورد نظر را راحت‌تر بردارید. بهتر است از یک طرف باکس برای آویزان کردن لباس‌ها و از یک طرف برای قرار دادن جعبه‌ها استفاده کنید.

 شلف‌های باز و بدون پرده یا در، باعث می‌شوند که خیلی سریع به چیزی که می‌خواهید،‌ دست پیدا کنید. این اتاق یک میله مخصوص و یک قفسه دو طبقه دارد که هر دو فضای کافی را برای نگهداری لباس‌ها و وسایل کودک در اختیار شما قرار می‌دهند. در انتخاب رخت‌آویز و میله و باکس و قفسه، حتما به ابعاد اتاق کودک خود، توجه کنید. سعی کنید از دیوارها و گوشه‌های اتاق نهایت استفاده را ببرید و در کار خود خلاقیت بیشتری داشته

باشید.

بیشتر بخوانبد:

رنگ را به اتاق کودک هدیه دهید

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان