طبق ادعای بهاروند؛ امروز باید سرمربی تیم‌ملی معرفی شود!

حیدر بهاروند آخرین بار ادعا کرد که سرمربی تیم ملی تا روز دوشنبه از میان دو مربی ایرانی و یک مربی خارجی انتخاب خواهد شد و دیگر قرار نیست مانند بارهای پیش، این تاریخ تمدید شود.

طبق ادعای بهاروند؛ امروز باید سرمربی تیم‌ملی معرفی شود!

به گزارش ایسنا، از آبان ماه سال جاری تاکنون بارها مسئولان فدراسیون فوتبال از انتخاب سرمربی تیم ملی در تاریخی مشخص خبر داده‌اند اما هر بار این وعده و وعید به باد فراموشی سپرده شده است.

بعد از رفتن مهدی تاج، حیدر بهاروند با تصمیم هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، مسئول انتخاب سرمربی آینده تیم ملی شد و از چند هفته قبل تاکنون نتوانسته به این مهم دست یابد. او دوشنبه هفته گذشته در یک برنامه تلویزیونی عین این کلمات را گفت: "ان‌شاءالله در چهار و پنج روز آینده سرمربی معرفی می‌شود. چیزی که می‌گویم واقعیت دارد." در ادامه او تاریخ را چند روز دیگر عقب انداخت و گفت: "شاید این موضوع تا روز دوشنبه یعنی هفت روز دیگر به طول انجامد."

از دوشنبه هفته گذشته تاکنون، هفت روز می‌گذرد و امروز، همان دوشنبه‌ای است که بهاروند وعده آن را داد و گفت که حرف‌هایش واقعیت دارد.

در حالی که وعده او تاکنون محقق نشده، وعده دیگرش هم تا اینجا زیر سوال رفته است. او گفت که از بین علی دایی، امیر قلعه‌نویی و یک مربی خارجی یک نفر را به عنوان سرمربی انتخاب خواهند و در واکنش به خبر مذاکره با دبیاسی نیز تاکید کرد که گزینه خارجی آنها ایتالیایی نیست.

از طرف دیگر، محمود شیعی، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، شنبه بر خلاف اظهارات بهاروند، به رسانه‌ها گفت که اساسا برای تیم ملی "هیچ گزینه خارجی" در میان نیست!

در روزهای گذشته و بر اساس اخبار رسانه‌های ایتالیایی اما دبیاسی نزدیک نیمکت تیم ملی ایران است و خود او هم گفته که گره توافقش با ایران بر سر جزییات باقی مانده است.

اظهارات مرد ایتالیایی در حالی است که ظاهرا فدراسیون فوتبال به بیراهه رفته و خبری از مذاکرات با این مربی ندارد اما به هر تقدیر، امروز، روزی است که تاریخ تعیین شده توسط بهاروند به پایان می‌رسد و باید دید او می‌تواند این وعده خود را عملی کند یا هواداران باید منتظر ضرب‌الاجل دیگری از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان