حذف قبض های جریمه کاغذی تا اسفندماه

سرهنگ احمد کرمی اسد رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور درباره حذف قبض های جریمه کاغذی اظهار داشت: در راستای تحولات سیستمی در پلیس راهور، در تلاشیم تا اسفندماه تمام قبوضی که در اختیار همکاران جریمه نویس است را حذف و به جای آن به منظور افزایش کیفیت خدمات از دست افزارهای هوشمند استفاده کنیم

سرهنگ احمد کرمی اسد رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور درباره حذف قبض های جریمه کاغذی اظهار داشت: در راستای تحولات سیستمی در پلیس راهور، در تلاشیم تا اسفندماه تمام قبوضی که در اختیار همکاران جریمه نویس است را حذف و به جای آن به منظور افزایش کیفیت خدمات از دست افزارهای هوشمند استفاده کنیم. این دست افزار‌ها ارتباط بر خط و آنلاین همکاران جریمه نویس را با سامانه‌های پلیس برقرار کرده و ماموران اعمال قانون می‌توانند از اطلاعات آن‌ها در محل استفاده کنند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از میزان، وی ادامه داد: مهم ترین مزیت استفاده از این دستگاه ها کاهش خطای انسانی، کنترل بسیار دقیق و راحت تر و صرفه جویی در مصرف کاغذ است. در گام اول 4 هزار دستگاه در کشور توزیع شده است که در معابر درون شهری و برون شهری مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور در ادامه بیان داشت: در تلاشیم تا این طرح از اول اسفندماه در تمامی کشور اجرایی شود و تمامی همکاران ما به این دستگاه ها مجهز شوند. با اجرایی این طرح قبض های کاغذی و رسید حذف و جریمه رانندگان از طریق پیامک به اطلاع آن ها خواهد رسید.
سرهنگ کرمی اسد در پایان تصریح کرد: رانندگانی که تا کنون شماره تلفن همراه خود را در سامانه های پلیس راهور ثبت نکرده اند، برای ثبت آن زودتر اقدام کنند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر