مدیر عامل سازمان پایانه‌ها و پارک سوار‌های شهر تهران خبر داد؛

فردا آغاز به کار پایانه اقماری علم وصنعت

صدیقی گفت:نخستین پایانه اقماری علم و صنعت برای دسترسی آسان مسافر به پایانه و استفاده از اتوبوس‌های بین شهری صبح فردا به بهره برداری می رسد.

فردا آغاز به کار پایانه اقماری علم وصنعت

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،امیر حسین صدیقی مدیر عامل سازمان پایانه‌ها و پارک سوار‌های شهر تهران با بیان اینکه نخستین پایانه اقماری شهر تهران با هدف دسترسی آسان مسافران به پایانه و استفاده از اتوبوس بین شهری و کاهش تقاضای سفر‌های درون شهری راه اندازی شده است ،گفت: این پایانه به صورت پایلوت از حدود 40 روز گذشته مورد بهره برداری قرار گرفته تا نتایج و دستاورد‌های آن بررسی شود.

مدیر عامل سازمان پایانه‌ها و پارک سوار‌های شهر تهران تصریح کرد: این پایانه احداث شد تا بخشی از سفر‌ها را پوشش دهد و مسافران مجبور نباشند مسافت زیادی را برای آغاز سفر تا پایانه‌های غرب، شرق و جنوب طی کنند.

وی گفت: در کنار این مهم، بحث استفاده از تکنولوژی مدرن و ارائه‌ی خدمات مطلوب به مسافران بین شهری از دیگر اهداف راه اندازی پایانه اقماری «علم و صنعت» است.

صدیقی با بیان اینکه پایانه‌های اقماری، پایانه‌های کوچک و محلی هستند که حرکت اتوبوس بین شهری از آن محل و با زمان توقف کوتاه امکانپذیر است، اظهار داشت: کاهش تقاضای سفر‌های درون شهری، کاهش آلودگی هوا و صوت، کاهش هزینه حمل و نقل از جمله مزایای احداث این گونه پایانه‌ها است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر