حسینی: شرایط عصبی شجاع تیم را تحت تاثیر قرار می‌دهد/ چرا بازیکن خارجی می‌خرند؟

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره مشکلات مالی این تیم تصریح کرد: اگر با همین شرایط سخت پیش برویم به مشکلات جدید برمی‌خوریم.

حسینی: شرایط عصبی شجاع تیم را تحت تاثیر قرار می‌دهد/ چرا بازیکن خارجی می‌خرند؟

به گزارش ایسنا، سید جلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی 2 بر صفر روز گذشته (یک‌شنبه) این تیم برابر تراکتور گفت: تراکتور یکی از تیم‌های فوق‌العاده‌ی لیگ است. آن‌ها بازیکنان بسیار خوب و با تجربه‌ای مانند شجاعی، دژاگه و حاج‌صفی دارند. با وجود این که موفق شدیم در بازی دیروز پیروز بشویم اما ما زمان کمی با گل‌محمدی تمرین کرده‌ایم و نیاز به زمان بیش‌تری داریم تا به یک شناخت خوب از هم برسیم و افکار کالدورن (سرمربی پیشین پرسپولیس) که در تیم جا افتاده است را عوض کنیم، چراکه گل محمدی اعتقاد به بازی هجومی دارد. تغییرات برای هر تیمی بد است، مخصوصا برای تیم بزرگی مانند پرسپولیس اما آمدن گل محمدی به تیم کمک خواهد کرد چراکه  لیگ ایران را به خوبی می‌شناسد.

حسینی در گفت‌وگو با تهران ورزشی رادیو درباره مشکلات مالی و تاثیرات آن به روی بازیکنان پرسپولیس گفت: این موضوع تاثیرات منفی زیادی روی بازیکنان می‌گذارد. مردم ما مشکلات زیادی دارند و ما این موضوع را درک می‌کنیم. ما درمورد خیلی از مسائل و در خیلی از وقت‌ها صحبت نکرده‌ایم، شاهد مثال آن زمین نامناسب تمرین ما در هفته گذشته بود؛ اما با وجود این، درمورد مشکلات مالی خیلی از اوقات صحبتی نکرده‌ایم چرا که مردم ما از نظر اقتصادی دچار مشکل هستند. اما با وجود سکوت بازیکنان هنوز هیچ مشکلی حل نشده است. اگر بخواهیم بدهی‌های پارسال بازیکنان را محاسبه کنیم، می‌توان به جرات گفت که آن‌ها امسال پولی دریافت نکرده‌اند. باشگاه ما مشکلات زیادی دارد، از جمله برانکو، کالدرون و کمک‌های آن و بودیمیر که هنوز مساله مطالبات آن‌ها حل نشده است. ما به این دلیل حرفی از مشکلات خود نزدیم تا این مسائل برطرف شود. اگر قرار باشد هیچ یک از مسائل مالی باشگاه، چه بازیکنان فعلی و چه کسانی که از باشگاه رفته‌اند حل نشود، باید منتظر مشکلات جدید برای تیم باشیم. اگر با همین شرایط سخت پیش برویم به مشکل بر خواهیم خورد. بازی‌های خیلی سنگینی پیش رو داریم، هفته آینده ما برابر نفت بازی خواهیم کرد، بعد از آن مقابل استقلال، بعد از بازی‌های لیگ برابر الدوحیل قرار خواهیم گرفت.

کاپیتان پرسپولیس در ادامه همین موضوع افزود: اگر قادر به پرداخت قرارداد بازیکنان حال حاضر تیم نیستند، چرا بازیکن خارجی می‌خرند. اگر چند سال از مربی‌ و بازیکنان داخلی خود استفاده کنیم، هم مشکلات حل خواهد شد و هم تجربه آن‌ها بالا خواهد رفت. ما پتانسیل‌های خوبی داریم اما از آن استفاده نمی‌کنیم.

این مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا به عنوان کاپیتان تیم درمورد استفاده از بازیکنان و مربی‌های داخلی با مدیران باشگاه صحبت کرده‌اید؟ گفت: انصاری‌فرد (مدیرعامل باشگاه پرسپولیس) از جنس خود فوتبال است. بنده چند بار با او صحبت کرده‌ام و می‌داند که مشکلات زیاد است و قول‌هایی نیز داده است که امیدوار هستم به آن‌ها عمل کند. چندین بار به او گفته‌ام که اگر شرایط تیم سخت است، بهتر است به دنبال گزینه‌های داخلی باشیم و استفاده از بازیکن یا مربی خارجی را فراموش کنیم.

حسینی درباره رابطه بازیکنان پرسپولیس با گابریل کالدرون، سرمربی پیشین این تیم تصریح کرد: بله مشکل وجود داشت اما همه بازیکنان و البته خود کالدرون برای موفقیت تیم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کردند. البته که مشکلات به طور مستقیم از طرف بازیکنان و یا کالدرون نبود، اطرافیان این مشکلات را به وجود آورده بودند. بعضی اوقات مربی‌های خارجی که وارد ایران می‌شوند با برخی از افراد مانند مدیر برنامه‌ها در ارتباط هستند و این افراد نمی‌توانند هیچ کمکی به تیم بکنند و مشکلات را بیش‌تر خواهند کرد. با تمام این اوصاف، با مدیریت بازیکنان توانستیم نیم فصل را پشت سر بگذاریم.

او درباره صحت ورود انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به رختکن این تیم قبل از بازی دیروز و صحبت با بازیکنان درباره مشکلات مالی آن‌ها گفت: انصاری فرد قبل از هر بازی به رختکن می‌آید و با بازیکنان درمورد مسائل باشگاه صحبت می‌کند. دیروز هم قبل از بازی در هتل و بعد از آن در رختکن با او صحبت کردیم و نوید حل شدن مشکلات را داد.

کاپیتان پرسپولیس درباره طلب کمک از هوادارها و روی آوردن باشگاه‌ها به سوی آن‌ها برای حمایت مالی گفت: من از هواداران تشکر می‌کنم که برای موفقیت تیم خود در هر شرایطی هرکاری از دست‌شان بر بیاید انجام می‌دهند. بحث من این است که بعضی از مدیران اشتباه می‌کنند و تاوان آن را هوادار یا بازیکنان می‌دهند. امیدوار هستم در بحث عملکرد مدیران باشگاه‌های ما یک بررسی جدی بشود تا یک مدیر هر کاری که دلش می‌خواهد انجام ندهد و بعد باشگاه را ترک کند. من از هوادارها درخواست کمک می‌کنم تا مشکلات باشگاه از حال حاضر بدتر نشود.

حسینی درباره عملکرد و حواشی شجاع خلیل‌زاده، مدافع پرسپولیس در بازی‌های این تیم گفت: شجاع یکی از بهترین بازیکنان ما است و تلاش بالایی هم دارد. بازی دیروز هم یکی از دیدارهای پر تنش ما بود که باعث فشار زیاد به روی بازیکنان هر دو تیم شد. امیدوار هستم تمام بازیکنان بتوانند این فشارها را تحمل کنند. شجاع بازیکن بسیار خوبی است اما شرایط عصبی او هم خودش و هم تیم را تحت تاثیر قرار می‌دهد. هم بازیکنان با او صحبت کرده‌اند و هم خود گل‌محمدی به او تذکر داده است.

کاپیتان پرسپولیس در مورد عملکرد فنی گل محمدی سرمربی جدید این تیم نیز گفت: گل محمدی اعتقاد به بازی هجومی دارد و تیم ما باید از یک فاز تدافعی (سبک بازی کالدرون) به یک فاز هجومی روی بیاورد و این نیاز به زمان زیادی دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان