فولاد خوزستان از ۲ پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد

کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال آرای جدید خود را صادر کرد.

فولاد خوزستان از 2 پنجره نقل و انتقالاتی محروم شد

به گزارش ایسنا، فدراسیون فوتبال آرای جدید کمیته تعیین وضعیت را به این شرح اعلام کرد:

* با توجه به شکایت مجید ایوبی از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر این باشگاه به پرداخت مبلغ 540 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 19 میلیون و 620 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پی شکایت محمد قاضی نجف آبادی از باشگاه پیکان، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 980 میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام مبلغ 43 میلیون و 164 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم می گردد.

*در پرونده شکایت باشگاه سپیدرود رشت از باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه (فولاد خوزستان) به محرومیت از ثبت قرارداد با هر بازیکن جدید (داخلی و خارجی) به مدت دو دوره زمانی کامل و متوالی نقل و انتقالات محکوم می‌شود. هم‌چنین کمیته وضعیت درباره الزام محمد بلبلی به پرداخت غرامت با توجه به مطالبه نکردن آن از سوی خواهان مواجه به تکلیفی نیست.

* براساس رای صادر شده در پرونده شکایت محمد جلیزی از باشگاه نود ارومیه، این باشگاه به پرداخت مبلغ 228 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 4 میلیون و 970 هزار و 400 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پرونده شکایت جواد مولایی از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه محکوم به پرداخت 340 میلیون و 600 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 7 میلیون و 425 هزار و 80 ریال بابت هزینه دادرسی شد. هم‌چنین کمیته وضعیت نسبت به مابقی خواسته خواهان قرار رد دعوا را صادر کرد.

* با توجه به شکایت غلامرضا دلگرم از باشگاه ایرانجوان بوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ 2 میلیارد و 968 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 64 میلیون و 702 هزار و 400 ریال بابت هزینه دادرسی محکوم شد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان