طرز تهیه فرنی کدو حلوایی خوش طعم یک دسر عالی و متفاوت

یکی از انواع فرنی های بسیار خوشمزه و پرطرفدار فرنی کدو حلوایی می باشد که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است در این مقاله به شما عزیزان طرز تهیه فرنی کدو حلوایی را آموزش خواهیم داد.

طرز تهیه فرنی کدو حلوایی خوش طعم یک دسر عالی و متفاوت

فرنی از جمله پیش غذاهای بسیار خوشمزه و خوش طعم است که انواع مختلفی دارد و یکی از انواع آن فرنی با کدو حلوایی است که روش تهیه آن بسیار ساده است و به راحتی و در مدت زمانی کمی می توانید آن را در منزل تهیه و در کنار اعضای خانواده میل کنید.

روش تهیه فرنی کدو حلوایی

مواد لازم

  • پوره کدو حلوایی : یک لیوان
  • آرد برنج: سه قاشق غذا خوری
  • نشاسته : یک قاشق غذا خوری
  • شکر یا عسل : دو قاشق غذا خوری
  • آب یا شیر : یک لیوان

طرز تهیه فرنی کدو حلوایی با طعم به یاد ماندنی

طرز تهیه فرنی کدو حلوایی با طعم عالی

 250 گرم کدو حلوایی را همراه با یک لیوان آب اجازه دهید بپزد تا له شود، به منظور پوره شدن کدو حلوایی آن را حین پخت با پشت قاشق فشار دهید تا کاملا پوره شود و یا می توانید را داخل میکسر قرار دهید تا به شکل پوره در آید.

حالا داخل یک لیوان آب یا شیر آرد برنج و نشاسته را حل نمایید تا صاف و یکدست شود سپس به آن شکر بیافزایید و هم بزنید تا حل شود اما اگر تمایل دارید به جای شکر از عسل استفاده کنید باید عسل را در پایان کار به فرنی اضافه نمایید.

در این مرحله از نحوه تهیه فرنی کدو حلوایی حالا پوره کدو حلوایی را داخل ظرف مناسبی بریزید و بر روی حرارت قرار دهید سپس به آن مخلوط نشاسته، آرد برنج و شکر را اضافه کنید و حرارت را بیشتر کنید تا مانند فرنی اطراف ظرف حالت جوشیدن به خود بگیرد سپس حرارت را کم کنید و به منظور ته نگرفتن آن را مدام هم بزنید.

در مرحله آخر از طرز تهیه فرنی با کدو حلوایی زمانی که فرنی به قوام مورد نظر خود رسید حرارت را خاموش کرده و اجازه دهید که کمی خنک شود سپس داخل ظرف مناسب ظرف بریزید و با دارچین یا مخلوط پسته و بادام تزیین نمایید.

دستور پخت فرنی کدو حلوایی

در پایان پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با آموزش طرز تهیه فرنی با آرد برنج، طرز تهیه فرنی زعفرانی و طرز تهیه فرنی قالبی بر روی لینک کلیک نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان